Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perser har rinniga ögon pga sina stora ÖGON mestadels inte den intryckta näsan.
Mina katter har inga problem med näsan.
Dessutom så rinner alla perserkatters ögon mer eller mindre, dom som hävdar ngt annat snackar skit.
Då borde ju ingen få avla på Perser som dom ser ut idag.
Jag har själv en liten perserkille här hemma nämligen som fick sina kulor bortklippta i förra veckan pga av lättare krypto, trist!
Fettso: får jag bara fråga om du har något stamnamn reg? Känner igen dina katters namn ifrån något. Har du ställt ut något? Är Ofelia uppfödd hos dig eller hos någon annan uppfödare? Jag har själv en liten perserkille här hemma nämligen som fick sina kulor bortklippta i förra veckan pga av lättare krypto, trist! Men det är en UNDERBAR ras! Har du någon bild på dina?
ett tips till dig fettso är att om du nu vill avla på lite längre nos. Du har sagt att honan inte har lika intryckt nos som hanen så frågan är då om hanen är så bra att starta din uppfödning med. Kan du inte börja para din hona med en hane som inte har den där intryckta nosen som din marly har. Då kanske avkomman har bättre förutsättningar att slippa rinniga ögon.. bara ett tips.. =)