Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Hur gör ni när ni åker bort mer än en dag? Jag vill helst inte lämna min katt ensam i mer än 24h då hon är väldigt social och "needy"...
Svar
12
· Visningar
3 135
Senast: moix
·
Katthälsa Har en mkt obildad fråga.... Min 4 åriga honkatt har som en liten "bulle" under magen, den sitter långt bak mellan bakbenen, nära...
Svar
10
· Visningar
5 366
Senast: Zarro
·
P
Övr. Katt Musse blev chippad i tisdags och nu ska jag skicka in ägaruppgifterna. Det är ju ett blått papper man ska fylla i, och så långt är jag...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: pimy
·
E
Katthälsa Hej! Jag har 3 hankatter här hemma. De är innekatter allihopa och från samma kull så de är bröder. Den ena katten, Thiger, håller på och...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Yrja
·
Katthälsa En av mina föräldrars katter har sedan ett par månader tillbaka börjat kräkas hårbollar (blandat med mat), men ibland är det bara mat...
Svar
4
· Visningar
10 166
Senast: Philosophia
·
Övr. Katt Mina katter sitter på bilarna.. och det är inte så jätteroligt o ha kissetassar över hela bilen, och inte alltid på poppulärt när det...
2
Svar
23
· Visningar
4 892
Senast: Isis
·
D
Katthälsa Mina två katter äter Mjau torrfoder, men deras bajs är kladdigt, rödaktigt och luktar fruktansvärt. Lyckligtvis har jag fantastisk sand...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 016
Senast: Duplica
·
Katthälsa Dags för stackars Batman att sluta sina dagar:cry: Det började med att jag och min syster tog hem en stallkatt från där vi har våran...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: M-Meduza
·
Katthälsa Det ser inte bättre ut än att min lilla Spurs får åka in till farbror veterinär imorgon :crazy: När jag kom hem från stallet idag...
Svar
19
· Visningar
1 892
Senast: kryptisk
·
Katthälsa Våran tjej kasterades i förmiddags runt kl. 11:00. Efter 6 timmar var hon uppe på benen dock något vingligt. Nu ikväll är hon...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Jag har läst att de gör det osv, men hur stor chans är det? Min katt har aldrig spytt, hoppas nu att hon är dräktig och i 10 dagen i så...
Svar
4
· Visningar
7 909
Senast: Nussikan
·
Katthälsa Märkte nu när ena katten strök sig förbi ansiktet att hon hade något som såg ut som väldigt små mjällprickar i pälsen. Jag har precis...
Svar
5
· Visningar
1 611
Övr. Katt Vissa bilder blir bättre än andra, mestadels på Yoga. Visst är hon vacker min håriga tant? Myser i solen. Tycker den blev lite häftig...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Nu vågar jag mig in här oss er, ifall ni kanske kan hjälpa mig med lite tankar... "Adopterade" en kissekatt i vintras, som då endast...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt gjorde ju en tråd om att jag fick hem en katt för drygt 2 veckor sen...allt har gått felfritt o jättebra, fram tills nu i natt! jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 390
Senast: GotAsecret
·
Katthälsa Skulle behöva lite tips och idéer om hur man bäst lägger upp fodertider och -sorter åt två katter som har helt olika näringsbehov...
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Någon som har nån ide vad det skulle kunna vara för ras i henne? Har själv gissat lite halvhjärtat på birma kanske... men är inte så...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 905
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Nu är jag så less på denna djungel av kattströ!! Vad använder ni andra, och vilket är BÄST i förhållande till PRIS?? Jag hade själv...
2
Svar
32
· Visningar
3 558
Senast: Minime
·
Katthälsa Vi har en katt på foder från uppfödaren. När vi fick henne förklarade ägaren att hon ibland då hon blev orolig av en eller annan...
Svar
6
· Visningar
1 239
R
Katthälsa Min katt är jätte söt hon är vacker . hon heter emma och är brun och vitt jätte vacker . :) Hon är min lillla kissse misse.
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama