Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en liten trasdocka som delar hem med mej och min huskatt.
Doris är 4år och hemmets sessa! Hon ska ha mjukmat om det så är det sista hon gör! Kommer alltid i hundranittio och ska hälsa i dörren när man kommer, öppnas kylskåpsdörren är hon där innan du hunnit öppna den helt. En bestämd dam som vet vad hon vill och när hon vill det!
Något vindögd, men det får man vara när man heter Doris!
Underbara katter!
Lilly är minstingen hemma och det märks! Hon är full av bus och energi, när hon är igång gäller det att hålla i vasar, dukar och bordslampor! Hon har ett helt otroligt temperament, så fort man tar upp henne så blir hon som en geléklump och spinner så det hörs i hela huset, hon ÄLSKAR uppmärksamhet! Hon kommer alltid så fort klockan har ringt på morgonen (ibland innan...) och ska krypa så tätt intill det bara går och snutta och gosa. Att få följa med på utställning är nog det bästa som finns, inte nog med att matte och husse tvättar, kammar, fönar och pillar med en i flera dagar innan, väl på plats så finns det ju hur många som helst som vill gosa med en!
Lilly
herregud mitt hjärta!! de va de sötaste!
Lilly är minstingen hemma och det märks! Hon är full av bus och energi, när hon är igång gäller det att hålla i vasar, dukar och bordslampor! Hon har ett helt otroligt temperament, så fort man tar upp henne så blir hon som en geléklump och spinner så det hörs i hela huset, hon ÄLSKAR uppmärksamhet! Hon kommer alltid så fort klockan har ringt på morgonen (ibland innan...) och ska krypa så tätt intill det bara går och snutta och gosa. Att få följa med på utställning är nog det bästa som finns, inte nog med att matte och husse tvättar, kammar, fönar och pillar med en i flera dagar innan, väl på plats så finns det ju hur många som helst som vill gosa med en!
Lilly
herregud mitt hjärta!! de va de sötaste!
Nu blev jag nyfiken... Visst är detta Doris aka Belle Doria? Det kan inte finnas så många fyraåriga blåa colorpointhonor som heter Doris.
/Erica
Fantastiskt vackra katter!
Birmor är härliga katter!! Har 1brunmaskad birma kille på 1 år. Hans pappa är ch Petrus och mamman är kyeemahs bijoux. Han är väldgt social och energisk.Tyvärr så lyckas jag inte lägga upp någon bild !!! Måste man ha en hemsida för att kunna göra det?
Jajjemen, stämmer jättebra! Hur känner du till henne? Ja, Doris är ett ganska ovanligt namn