Hur mycket lägger ni på eran katt?

Sv: Hur mycket lägger ni på eran katt?

3 katter:

Försäkring 184kr/Månaden

Kattmat 500kr, köper för halva priset genom svärmor

Kattsand 400kr, köper en jättefin sand.

Just nu eftersom det ska bli kattungar även mjölkersättning 300kr ca

Övrigt till Grooming, Ögonvatten, pads, Schampo, Balsam, Yes,
Sprayer och öronrens ca 1000kr/3:dje månad.

Rastgård 3000kr, Klöspelare stor 1300kr, liten klöspelare 700kr, men det är ju engångskostnader.

Vår katt äter Hill´s torr foder och en burk Gorme eller påse Gorme Pärla var dag. Det går åt 1 till 1 1/2 påse 10kgs Pussi kattsand i månaden. Katt sanden kostar 99 kr för 10 kg. Det är en inne katt. Hum tror inte att jag skall räkna..... Glömde försäkring, vaccination. Sen finns det leksaker och två stora klätter klöspelare.

Senast ändrad av en moderator:

Jag köper i princip bara mat (mjau från ica) och sand (från husse). Har haft katt i över 20 år så andra grejer finns lixom redan i överflöd;) Den här månaden ska jag dock köpa nya batterier till laserpekaren men det blir inte på djuraffär:D

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 441
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?