Hur mycket lägger ni på eran katt?

Sv: Hur mycket lägger ni på eran katt?

3 katter:

Försäkring 184kr/Månaden

Kattmat 500kr, köper för halva priset genom svärmor

Kattsand 400kr, köper en jättefin sand.

Just nu eftersom det ska bli kattungar även mjölkersättning 300kr ca

Övrigt till Grooming, Ögonvatten, pads, Schampo, Balsam, Yes,
Sprayer och öronrens ca 1000kr/3:dje månad.

Rastgård 3000kr, Klöspelare stor 1300kr, liten klöspelare 700kr, men det är ju engångskostnader.

Vår katt äter Hill´s torr foder och en burk Gorme eller påse Gorme Pärla var dag. Det går åt 1 till 1 1/2 påse 10kgs Pussi kattsand i månaden. Katt sanden kostar 99 kr för 10 kg. Det är en inne katt. Hum tror inte att jag skall räkna..... Glömde försäkring, vaccination. Sen finns det leksaker och två stora klätter klöspelare.

Senast ändrad av en moderator:

Jag köper i princip bara mat (mjau från ica) och sand (från husse). Har haft katt i över 20 år så andra grejer finns lixom redan i överflöd;) Den här månaden ska jag dock köpa nya batterier till laserpekaren men det blir inte på djuraffär:D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 020
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama