Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Om jag ger p - piller i ett år nu men slutar med detta för att ta en kull om ett år. Är det då stor chans att hon inte kan få kattungar...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: fettso
·
Övr. Katt Hej på er! Nu behöver jag massor med idéer och förslag från er kattmänniskor :). Om en månad ungefär så kommer vår familj att utökas med...
Svar
12
· Visningar
3 055
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Jag har en ungkatt som tycker att det är roligt att gräva i blomkrukorna, helst de lite större jordklumparna är fantastiska att leka...
Svar
11
· Visningar
6 351
Senast: Megs
·
Katthälsa Jag är lite i valet och kvalet med hur jag ska göra med gamla Dimma. När jag skaffade henne hade hennes ålder uppskattats till...
Svar
10
· Visningar
1 348
Övr. Katt Abbie gör ofta saker som får ordet "varför" att dyka upp i mitt huvud. Det här var en av dom första: Inatt var hon igång igen. Varför?
Svar
3
· Visningar
991
Senast: KungTulle
·
E
Övr. Katt Jag är så glad!! Vet inte om ni kommer ihåg men för nästan ganska exakt ett år sedan så försvann vår katt Jerry. Han flyttade helt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Fick just höra av min mamma att min underbare Bowie inte kommit hem på flera dagar och det gör mig så frustrerad!Jag bor med min man 5...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Jag är lite intresserad av brittisk korthår, har kikat runt en massa, på olika uppfödare och så. Men jag vill ha en röd, och dom...
Svar
7
· Visningar
1 913
Senast: MissFideli
·
C
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av giftstruma? Vår katt har antagligen det och har varit rätt så dålig nu senaste veckan till och från...
Svar
10
· Visningar
5 190
Senast: Sassy
·
W
Övr. Katt Är det fler som köper i augusti, december, april??
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Mabuse
·
W
Övr. Katt Apoteket, djursjukhus??
Svar
13
· Visningar
9 676
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Jag har precis hämtat hem en kattunge på 13 veckor. Hon är jättesöt och snäll men tycker inte om min hund. Min hund är världens...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
·
M
Övr. Katt När man får kattungar, så ligger det ju mest i tex en lite iglo med mamman.. kissar o bajsar de där då? När kan man göra de rumsrena...
Svar
5
· Visningar
776
·
Övr. Katt Hjälp... det är något allvarligt fel på Frans. Han tror nämligen att han är en KRUKVÄXT!!! /kt
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Vad krävs för att kattungarna ska få stamtavla..
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Ja, vi har haft vår fina honkatt sen slutet av sep-08 och hon har varit duktig och gått i lådan hela tiden. Hon har haft samma "sand"...
Svar
1
· Visningar
1 509
Senast: TinyWiny
·
D
Övr. Katt Tänkte ha den här tråden för jag har själv en birma och tycker det är kul att ha en annan ras som omväxling. Har en Helig birma på 9...
2
Svar
37
· Visningar
4 285
Senast: MaddeLen
·
M
Katthälsa Våran två åriga kastrerade hankatt har med största sannolikhet foderallergi. Äter nu specialfoder och är mycket bättre i magen...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: M-Meduza
·
Katthälsa Jag behöver er hjälp nu, har en katt sen innan (som också hamnade hos mig av en slump) och nu igår åkte vi och hämtade en till. Han har...
Svar
15
· Visningar
1 315
Senast: _Sascha_
·
T
Övr. Katt Vad brukar man göra om katten har brutit svansen? Vet inte till hundra procent om katten har brutit svansen än. Skall ringa vet i...
2
Svar
27
· Visningar
33 261
Senast: Tarzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar