Sköldpaddstecknade/trefärgade honor

Sv: Sköldpaddstecknade/trefärgade honor

Det kan nog stämma!:) Jag har ofta upplevt hankatter som mer kelsjuka och tåliga, tom lite korkade:p Honorna vi haft har egentligen alla varit mer självständiga och skarpa.

Åh gud, korkade hankatter har man ju mött. Vi hade en gigantisk grå en när jag var liten. Jag och syrran lade honom i dockvagnen, på rygg och där låg han, fast vi körde räcer på vägarna med stackarn xD

För att inte vara helt OT:
Min farmor har en padda, hon har underbart temprament :love: ..Förutom när hon lägger sig på tidningen man läser. Hon är även förbannat envis och har lärt sig att öppna dörrar xD

Min padda kan vara en häxa!!! När hon var hos veterinären bekräftade hon alla deras fördomar så att säga:D
Jag kan INTE klippa klorna på henne eller avmaska henne själv. Jag blir kebab. Det går helt enkelt inte.

Men hon är den bästa och den socialaste och den mysigaste och den underbaraste när man inte ska göra ovan nämnda saker. Älskar henne totalt!

Provbilder154.jpg

Detta är Siri:

IMGP0064.jpg

Hon är världens mildaste och raraste lilla katt.
Enda gången hon är förskräcklig är när hon har fångat ett byte som hon leker med LÄNGE innan hon tar död på det.

Tekla den raraste katt som existerar. Inklusive hos vet, får alltid massvis med beröm, men aldrig med något tillägg till hennes färg. Iofs, hon är sköldpaddstigre, kanske ränderna som mildrar ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 890
Senast: Badger
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 088
Senast: Migo
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 593
Senast: Vogue
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 148
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp