Tips och idéer.

Sv: Tips och idéer.

Som en raskatt ungeför mao. :D

*notera:-Köp dammsugare istället för katt nästa gång. :angel:

Sv: Tips och idéer.

Den fungerar så pass bra att jag, som avskyr skräp och tussar på golvet, bara plockar fram vanliga dammsugaren ca 1 gg/månad. :laugh: Jag har ställt in att den går på kl 10 varje vardag och då kör den i köket/hallen varannan dag och vardagsrummet varannan. Ca 50 m2 är ungefär max vad den klarar av att dammsuga effektivt. Den börjar med att gå längs väggarna ett varv, sen bestämmer den själv sugtiden beroende på rummets storlek.

Jag är faktisk otroligt nöjd med den. Så himla skönt att slippa dessa damm- och katthårstussar! :bow:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama