Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det känns lite sorgligt, men samtidigt skönt med två munnar mindre att föda och mindre bajs att plocka upp. :p Jag kommer sakna dem...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Satt framför datorn och kom på att jag inte hade sett Pepsi på ett bra tag. Så jag började leta lite smått och efter några vändor i...
Svar
9
· Visningar
1 137
Senast: Generalen
·
E
Övr. Katt Jag har två stallkatter som trivs och mår bra i vår varma sadelkammare. De har en lucka så de alltid kommer in dit. Nu har det även...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Man brukar ju prata om kastrering via titthål på honkatter - är flanksnitt samma sak? Är det bra? Man slipper ju stort sår och tratt...
Svar
15
· Visningar
6 369
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Hejsan! Funderar på en chokladmaskad birmahane...har inte helt bestämt mig för den färgen... hittar inga bra bilder på vuxna katter-...
Svar
3
· Visningar
1 780
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag har 4 yrväder hemma. Nu kanske vi ska flytta, så nu undrar jag hur mycket plats ni tycker de minst behöver (kvm)? Det blir lägenhet...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Kan det vara möjligt att en honkatt börjar löpa vid 4 ½ månader?
Svar
14
· Visningar
986
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Min pojkvän och jag har två honkatter som bott tillsammans i 4 år nu, och nu har dom varit utlånade till min pojkväns ex för att vi inte...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Bylund
·
Övr. Katt Har ni sett denna? Helt underbart vacker, rös i hela kroppen. Dessa djur, dessa djur :love...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Illiana
·
S
Övr. Katt Vad ska man ha för försäkring till katten? På söndag ska jag hämta min kattunge! Jag vill självklart försäkra henne, men så billigt som...
2
Svar
21
· Visningar
1 467
Senast: Haukur
·
J
Övr. Katt Har tänkt att kattungen ska få en kattlucka så att han kan gå ut och in när han vill om dagarna. Än så länge är han bara 14 veckor men...
Svar
12
· Visningar
17 251
Senast: Megs
·
Övr. Katt Precis som rubriken låter, Vi har en liten flickkisse på snart 10 månader, vi bodde på ett ställe när vi köpte henne där bodde vi typ i...
Svar
9
· Visningar
1 938
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Jag undrar vad katter kan visa för tecken på vantrivsel ? Funderar på om en av mina katter inte trivs här. Hittar bajs utanför kattlådan...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Det är vist en internationell utställning som Uppsala kattklubb anordnar. Jag och min sambo ska gå på den och vi har varit på lite andra...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Föll för frestelsen vid utställningsbesöket i söndags och köpte en Furminator. Trött på all päls, hittade en försäljare som visade sig...
2
Svar
31
· Visningar
7 117
·
Övr. Katt Ska ta över en liten kattfröken då hennes ägare har blivit sjuk. Hon är 10 veckor och ser ut såhär: Men hon behöver ett namn! Dom...
Svar
11
· Visningar
899
·
Övr. Katt Vi har flyttat våra hästar och det nya stallet behöver rått jägare!;) Sambons föräldrar har två fjolårs kattungar, jätte söta, suuuuper...
Svar
11
· Visningar
944
Senast: Zarro
·
F
Övr. Katt Jag och min mamma funderar på att köpa oss en katt i höst och därför behöver jag tips på allt man kan komma på när det gäller katter...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Winni
·
Övr. Katt Han har haft den här katten i snart 9 år nu, och han det enda "hyss" han gjort tidigare har varit att ta in någon sork och kräkts på...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Varenda sekund av filmen är kanske inte hysteriskt jätterolig, men visst äääääär hon bedårande? :love...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30