Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det är många som har katt här inne, och hur gör ni om ni vill åka bort någon eller flera nätter ? Fixar ni kattvakt eller fyller ni bara...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 090
Senast: Youmeoh
·
Övr. Katt Är det något som man kan kolla efter när katterna blir könsmogna, t.ex uppförande o så. De ska bli kastrerade i mars, båda två. Men har...
Svar
2
· Visningar
2 019
Senast: astronaut
·
M
Övr. Katt Hallå! Jag funderar på att skaffa en Ragdoll eller en birma.. Men jag kan inte bestämma mig! Inte heller om jag vill ha en hona...
Svar
19
· Visningar
20 545
Senast: YlvaG
·
K
Övr. Katt Hej, jag har en Brittisk korthår hane som ska paras, har hittat en perfekt hona, men är lite osäker på priserna. Någon som vet vad man...
Svar
3
· Visningar
2 648
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tror ni det? Dom tillbringar ju mer tid på rygg än rättvända ;) Och så en bonusbild på en Yoga som älskar när matte bäddat sängen
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Eller klart den kan men hur "farligt" tror/vet ni det är? Det handlar inte om jättekallt, enligt väderprognosen kommer tempen hålla...
Svar
2
· Visningar
1 478
Övr. Katt Ja imorgon ska jag lasta in barnen+ 3 katter och åka till veterinären här där vi bor.:) Ofelia har fått öronskabb så då ska alla 3...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Igår var jag iväg och tingade den här lilla sötnosen. [/IMG] Hon hämtas hem om ca 3 veckor.
Svar
15
· Visningar
1 266
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Idag hämtade jag hem min lilla tjej. Vilken liten mysboll hon är. [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
9
· Visningar
844
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Har köpt, jag vet inte hur många, till Manson. O han lyckas förstöra dom på en gång. Blir ju dyrt i längden. Bollar o möss ignonerar...
Svar
16
· Visningar
1 573
P
Övr. Katt Min hankatt, Tusse är 15 år i år och har funnits med mig sen jag var fyra. Jag flyttade i december och han bor kvar hos mamma. Nu i...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: Sjalen
·
Övr. Katt Jag har en katt på ca 5 måndader, han är ganska stor och har redan ganska mkt muskler för att vara innekatt. Men nu är det så att min...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Fan of Bill
·
T
Övr. Katt Upptäckte att min katt har gjort illa sitt ena framben. Det är svullet och när jag känner så morrar han lite(antar att det gör...
Svar
5
· Visningar
11 772
Senast: Tarzzan
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har två huskatter varav ena fick för något år sedan kristaller i urinröret vilket resulterade i att jag fick byta...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 128
·
Övr. Katt Min katt verkar avsky hundar. Min syster har en liten westie som är tänkt att jag ska passa ibland, då hon arbetar jobbiga tider, har...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Haukur
·
Övr. Katt ... att vara så här söt. :love:
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag har köpt ett nytt träd till mina pälsklingar! Har inte fått hem det än men jag tror och hoppas att det kommer bli uppskattat :laugh...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Nussikan
·
D
Övr. Katt Som nybliven kattägare till två syskon behöver jag verkligen ett par goda råd! Vi lärde oss uppenbarligen inte särskilt mycket om just...
Svar
9
· Visningar
1 021
·
Övr. Katt Har en strykarkatt här som har börjat markera revir på våran veranda. Han känner väl lukten av våra två katter. Väldigt irriterande då...
Svar
2
· Visningar
944
Övr. Katt Haha hittade världens underbaraste myt om katter: Myt: Det är livsfarligt att låta katten vara i sovrummet om natten då den kan få...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30