Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det verkar ju vara väldigt vanligt med njursvikt på katter. Då menar jag inte PKD, utan njursvikt som dyker upp utan egentlig orsak. En...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Har en honkatt som slickar av sig pälsen på sidorna och bakkroppen. Har funderat på om hon har allergi av något slag men tycker då att...
Svar
10
· Visningar
2 709
Senast: Gold
·
Övr. Katt Jösses vilka vackra katter, någon som vet vad dom kostar, renrasiga med stamtavla ? Dessutom har Sverak egna fodervärdskontrakt ...
Svar
11
· Visningar
1 653
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Var ju länge sedan som ni läste om min alldeles egna underbara terrorist Manson. Han utvecklas normalt och är, enligt mig o några mer, i...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Martenix
·
L
Övr. Katt Hejsan Nu ska vår familj flytta till hus och vi längtar efter en katt eftersom vi haft det tidigare, innan vår son föddes. Vår son är...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: lolo19
·
H
Övr. Katt nu är det snart dags... jag måste säga hejdå till min bästa vän, och det är mitt fel att hon har fått lida denhär tiden. förlåt, men...
Svar
12
· Visningar
1 611
Senast: Majvi
·
K
Övr. Katt som rubriken låter.. Har en hankatt på 3-4 månader, när slutar normalt katter att växa? :)
Svar
2
· Visningar
11 201
Senast: Haukur
·
L
Övr. Katt Hej hej, Jag har två missar som är inne, och jag undrar om någon har några bra tips på saker man kan sysselsätta dem med! De har...
Svar
4
· Visningar
1 994
Senast: Sined
·
Övr. Katt Någon som kan tipsa om bra borstar? Har fått klippa min ena kattfröken pga av tovor jag inte hann reda ut förrän nya kom. Har inte varit...
Svar
6
· Visningar
1 601
Senast: ang
·
T
Övr. Katt Hejsan. Bor i skogen och har flera ggr gått förbi en stuga där en sköldpaddsfärgad katt suttit. Då hunden varit med vid de andra...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt måste fatta mitt svåraste beslut någonsin... har bott på landet i hela mitt liv och har tre underbara katter. För några månader sen...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag trodde jag skaffade en katt i somras, men icke! Ju äldre han blir, desto mer ser han ut som ett troll, och desto mer "pratar" han...
Svar
8
· Visningar
1 613
Senast: ang
·
Övr. Katt Astrid (dryga 2 år) klättrar i gardinerna för att nå ställen som hon inte kommer åt på andra sätt. Har tagit henne på bar gärning flera...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt min katt bara SKRIKER vid ytterdörren hela tiden, JÄMT när jag ska gå & lägga mig & nu ger hon sig inte heller, grannarna kommer ju bli...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: KELLLY
·
S
Övr. Katt Min katt är som galen i mina B-vitamin tabletter, även när jag åt öljäst var han tar så fort jag öppna burken kom han sprigande. Sen...
Svar
5
· Visningar
4 589
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt Har en 8½ årig kastrerad kattpojk som är van vid att gå ut och in som han vill i huset. Har gjort detta alla åren hos min mamma (vi...
Svar
9
· Visningar
1 689
Senast: veronican
·
Övr. Katt Om det finns några här som vill kastrera sina katter men inte har haft råd ,kan jag tipsa om universitetsdjursjukhuset där det kostar...
Svar
18
· Visningar
7 300
Senast: Irenes
·
M
Övr. Katt Min katt(main coon)rullar sej i vatten eller nåt mn hon blir tovig och när hon blir ´tovig fryser hon ...:mad: Och jag måste raka henne...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag har 2 innekatter som är 18 och 16 år gamla. Sista året tycker jag har varit jobbigt pga av att jag ser så många ålderstecken...
Svar
7
· Visningar
7 869
Senast: Lizzi
·
Övr. Katt Hösten -07 såldes min katts tre ungar, varav en till en kompis som jag ansåg var en lämplig ägare - kattvan, djurvän, villig att lära...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 410
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar