Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Hjälp! Har ett stort problem, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Min hane som är snart 1 år får inte nog av att betäcka min ena...
2
Svar
20
· Visningar
5 095
Senast: nybörjare
·
Z
Övr. Katt Går det någon sjukdom blad katterna i Örebro vilken i så fall? Jag väntar på en liten flicka från Örebrokatthem som skulle ha fått...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Frej
·
Övr. Katt Jag har två katter som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Just nu bor vi i en stor fin lägenhet där de har gott om plats, men om...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: jos
·
S
Övr. Katt Vi har hittat en katt - eller rättare sagt; den har hittat till oss. I några veckor nu har den suttit utanför och jamat och tittat in...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Veterinären sa att vi skulle fånga upp urin i en burk och sen kunde vi åka ner med det direkt och så skulle han kolla om han hittade...
Svar
7
· Visningar
9 793
Senast: cili
·
Övr. Katt Sträv päls på ryggen - vad brukar det bero på? Mask? Dålig kost? Både och? Min katt hade sträv päls när hon kom till mig men nu...
Svar
3
· Visningar
8 235
Senast: ricca
·
Övr. Katt När våran kattunge springer runt i full fart och leker så börjar hon flämta någon minut innan hon fortsätter. Ingen av våra andra...
Svar
11
· Visningar
11 711
Senast: Frej
·
A
Övr. Katt hittade ingen tråd med bilder.. här vill jag att ni lägger in den/dom finaste bilderna på era katter.. bjuder på två bilder på...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 998
Senast: jenny82
·
H
Övr. Katt Hej! Jag har en norsk skogkatt som är ca 6 år. Det senaste året har han kräkts väldigt mycket. Både smält och osmält mat, ibland...
Svar
11
· Visningar
22 170
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag vill ju starta perseruppfödning och ska nu testa min hane och min hona. Vilka tester krävs? Honan är vit så på henne ska jag ju...
2
Svar
29
· Visningar
2 538
Senast: fettso
·
Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 559
Senast: cirkus
·
C
Övr. Katt För ett bra tag sen så skrev jag en tråd här om min kattflicka som hade en knöl på magen. Idag togs den borta! Det var ett navelbråck...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: MariannePM
·
J
Övr. Katt fick hem en kattunge häromveckan, då bara 7 veckor, men allt går jättebra, och hon är väldigt redig för att vara så liten. men hon har...
Svar
11
· Visningar
2 553
Senast: Smulis
·
T
Övr. Katt Min mor pratade idag med veterinären ang. hennes ena katt. Hon är 7,5 år och kissar i möbler, på mattor och på golven etc. Ibland är hon...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: TantEster
·
W
Övr. Katt Finns det något som hjälper mot jamande katt som bara vill para sig... Hon låetr dag in och dag ut!! Tacksam om någon vet något bra...
Svar
8
· Visningar
6 863
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Folk säger att katter inte går att lära. De har fel. ;) Här är min lilla kisse, Latifah. Hon är 7 månader gammal...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 610
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Jag har en fundering, mina föräldrar har börjat prata om att flytta in till stan, inte mitt i centrum men lite i utkanten, förmodligen...
Svar
11
· Visningar
3 667
Senast: veronican
·
Övr. Katt Måste bara skriva av mig lite.. Min katt har antagligen blivit påkörd i natt hon har sår på bakbenen och har ont i magen vid rumpan...
Svar
8
· Visningar
1 318
Övr. Katt Hur vänjer man en 13 veckors kattunge som inte är van vid hund att acceptera hunden? Kattungen har varit här hemma lite mer än ett...
Svar
3
· Visningar
3 520
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag bor i en 1 rok på 45-47kvm. Hur många katter tycker ni man max kan ha här utan att det blir för mkt? Innekatter ffa då.. Har två...
Svar
14
· Visningar
1 705
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama