Sv: Jag måste...
Eller en matskål.
Eller en matskål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller en matskål.
Vad händer om du ställer lådan där?
Okej, då missuppfattade jag, trodde hon sprang till olika ställen. Ni har väl redan testat olika sorters sand också antar jag antar jag...?
Hoppas det löser sig för dig. Det är jobbigt det där.
Kan inte dörren till din systers rum hållas stängd en period, åtminstone tills katten är kastrerad? Även om kastrering hjälper så är det dumt att befästa beteenden om de går att undvika. Att ha en låda mitt i badrummet en kortare period är kasnke ett pris man får vara beredd att betala för att katten ska funka resten av sin livstid sen..Well, jag kan inte ställa den i min systers säng, inte mitt framför ingången till lägenheten och inte mitt i vårt andra badrum.
Det handlar ju om prioriteringar... Nog går det bara man vill, en kastrering behöver inte kosta mer än 800 kr och har man så mycket djur borde man ju ha lite undansparat.
Kan inte dörren till din systers rum hållas stängd en period, åtminstone tills katten är kastrerad? Även om kastrering hjälper så är det dumt att befästa beteenden om de går att undvika. Att ha en låda mitt i badrummet en kortare period är kasnke ett pris man får vara beredd att betala för att katten ska funka resten av sin livstid sen..
[från spooky - syrran ]
Här kostar det 1100 kr .
Finns det bara en veterinär att tillgå då?[från spooky - syrran ]
Här kostar det 1100 kr .
Det är ju enkelt löst med en hasp. Tycker det låter som om det letas undanflykter för att katten ska få pissa överallt istället för att ta de råd ni får och göra något åt det.Min dörr går inte att stänga ordentligt, Det är bara att putta den lite så öppnas den, Ingen match för Tekla ^^
// spooky fortfarande .
Mamma har gett med sig och går med på att försöka även om hon tkr det är onödiga pengar men det TYCKER INTE JAG! Ringde vet idag vi ska testa lite olika saker till efter den 7/2 då jag har mer pengar!
Ursäkta men detta gjorde mig arg och då har jag svårt att hålla tyst!
Iaf jag försöker lära mina barn respekt och omtanke om andra levande varelser och där går även huskatter med. Ja jag tog för givet att det var en huskatt.
Hur kan man säga att 1000 kr är onödiga pengar att lägga på ett liv som man har tagit ansvar för? Dessutom tycker jag att det är fel om du ska behöva betala kastreringen. Om du inte är myndig så är det din mamma som har yttersta ansvaret även om djuret betraktas som ditt. Därmed ska hon betala.