Sv: Katt kissar inne...
Tack så hemskt mycket för ditt svar, vi börjar nämligen bli väldigt uppgivna här och jag vill ju självklart inte ta bort henne.
Du verkar kunna mycket så jag forstätter att fråga dig
Vad finns det för slags specialfoder och går det endast att köpa hos veteriären eller kan man handla det på någon djurbutik?
Hon äter endast torrfoder nu, när jag ger dem blötmat så brukar de bara äta upp gelen och lämna bitarna, men kanske jag ska ta bort torrfodret och endast ge blötmat?
När jag tänker efter så tycker jag nog att hon dricker väldigt mycket, om man jämför med den andra katten. Ser inte henne dricka lika ofta som den här.
Är det vanligt vid UVI att de också bajsar i sängar? Hon gjorde inte det vid första UVIn, men vid andra. Men den andra var inte helt konstaterad UVI men veterinären litade på vårt ord och vi fick medicin och efter det slutade hon kissa.
Hur får dom UVI som när de bara är innomhus? Drar vi med oss bakterier utifrån eller?
Ska ringa veterinären på måndag och hoppas på en tid så fort som möjligt men antar att det kan vara lite svårt nu under julen.
Vet att jag sett den där Feliway på apoteket här så jag ska nog prova den också, hallen är i lägenhetens mitt så där borde den ju passa, men den skulle sitta i ett eluttag va? Har bara ett sånt bakom en hylla