Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag skrev för ett tag sen om en liten trött och hungrig katthona som kom in i min butik och bad om hjälp en lördag. Vi har annonserat...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Min mamma fick höra av en veterinär för några år sedan att hankatter inte skulle äta torrfoder då de dricker för lite och kan drabbas av...
Svar
9
· Visningar
1 634
Senast: Reykur
·
Övr. Katt :cry: Min lille bebis! I natt blev han helt lugn och tyst (han håller låda nästan dygnet runt) och han vill inte äta, har feber, han...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Tidigare i höstas så kom ju en kattmamma med tre bebisar till svärmors hus. Vi fångade senare in dessa och förde dom till stallet...
Svar
4
· Visningar
805
P
Övr. Katt Min äldsta hane på 14 år har börjat med en dålig vana. Har vi papper, tiningar kuvär eller toarullar liggandes framme så river han...
Svar
4
· Visningar
2 565
Senast: Hoobes
·
P
Övr. Katt Håller på att fundera ut ett namn till en liten kattkille. Han är vit med svarta fläckar. Namnförslag mottages tacksamt :)
2
Svar
21
· Visningar
2 891
Senast: Hoobes
·
Övr. Katt Äldsta kissen, ett år gammal, har ätit mjau torr+blötfoder sedan hon var liten. Har aldrig varit några problem. För två månader sedan...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag ska eventuellt ta en katthona på foder, jag och min mamma ska besöka uppfödare på onsdag. Uppfödaren ska ha 2 kullar på honan vilket...
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min ena katt är jättedålig. :( Väldigt mager, uttorkad, kraftlös. Ingen feber, däremot sänkt temp, bara 37,2. Jättedåliga blodvärden som...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Startade en tråd på hund om min hund som har fått noskvalster.. vi ringde till vet och sa att våran hund och katterna har drabbats av...
Svar
6
· Visningar
1 809
Senast: MinIan
·
E
Övr. Katt Har en katt som blev mammalös vid sex veckors ålder, han är nu 1½ år och kastrerad utekatt. Han har vuxit upp med andra vuxna katter...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Katt Hej, jag är ny här....:o Jag och min sambo har köpt två kattungar precis. De är två killar, syskon. Pappan är Russian blue och...
Svar
2
· Visningar
1 644
Senast: PrincessAsk
·
Övr. Katt Det finns en liten grårandig/vit katt som springer runt mitt elevhem på skolan. Den är extremt folkskygg. Har sprungit runt här några...
Svar
9
· Visningar
834
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Hallå hallå! Hur löser man problemen som uppstår när man ska flytta och har 3 stycken katter och en hund? Flytten är ca 90mil, max...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Igår gick jag och blev med ny kattunge, men tyvärr verkar det som att uppfödarna ej pysslat så värst med en lille krabaten. Jag...
2
Svar
22
· Visningar
13 710
Senast: Paddington
·
Övr. Katt Vi har fått en kull på 7 kattungar som nu är 8 veckor och ska vaccineras för första gången. Det jag undrar över är om mamma katt ska...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kan börja med att säga att jag hatar allt djurplågeri, och ser jag nått så säger jag ifrån så nu till saken: Gick hem som vanligt...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: MinIan
·
Övr. Katt *Något lång tråd* I huset mitt bor det en röd katt. Har berättat lite om honom i en av mina gamla trådar. Hans ägare verkar inte bry...
Svar
10
· Visningar
1 161
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag letar katt , och förhoppningsvis flyttar det hit en katt nästa helg *hoppas* Vad behöver man, själva grunden tänkte jag på ...
Svar
11
· Visningar
1 112
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Efter att ha varit i kontakt med 2 olika personer gällande deras katter så börjar jag undra vart man hittar en katt nånstans. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: KisseNova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30