Kissproblem

Sv: Kissproblem

Kattsand måste jag köpa, inte kommit ut fortfarande :angel: Ska ut när jag ska till stallet, tar kattsanden precis innan så gör jag iordning sen ikväll.

Kan tänka mig att det är en lättnad att inte höra ibland :D Han kommer hem till helgen (ligger ute i lastbilen på veckorna så jag är själv då) så då får jag fråga honom. Hon ställde sig inte så mkt idag iaf, var värre i helgen. Men han får ju höra efter om det blivit bättre.

Ska fråga svärmor om hon har några p-piller över som jag kan få på torsdag när jag ska in till stan där hon bor, men hur snabbt kan man stoppa löpningen då? Läst att det finns katter som ändå löper :crazy:

Nu är det fixat.
2 kattlådor, varav 1 är ganska liten förvarningslåda men kattungen gräver som fasen så höga kanter är inte fel :D

Klev nästan i kisset när jag kom hem :cool: men tur att det inte är första gången så jag tänkte på det och tände innan jag satte foten på golvet. :D

Om du börjar ge p-piller på torsdag så bör löpet vara över på måndag, du kan ge ett pilller om dagen när du ska få stopp på löpningen iallafall med de jag har. Men det står säkert i bipacksedeln hur du ska göra. Våra katter har oftast slutat löpa omgående efter bara ett piller, dvs någon/några dagar efter de fått pillret.

Tack för svar, försökte få tag på några ppiller utan resultat. Sambon sa att veterinären sagt "Helst ska hon ha slutat löpa" men det verkar som det kan gå om hon inte höglöper vilket hon gjort färdigt nu. Skriker inte och kissar inte lika mycket nu så. Åmar sig lite grann bara så tror det är lugna puckar.
Jag får ta hand om den lille kissen imorgon när hon kommit hem igen :) Och försöka rädda henne från den galna Sting (kattungen som gärna leker) :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag varnar för ett långt inlägg, men skulle behöva lite tips och råd från er om vad det kan bero på och vad jag kan göra åt det. Jag...
Svar
6
· Visningar
3 113
Senast: Beckie
·
Övr. Katt Jag skriver egentligen å min sambos vägnar. Vi har en katt (som är helt hans och därmed hans ansvar) och hon bajsar inne. Hon är...
Svar
17
· Visningar
1 419
Senast: DarkInNight
·
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 991
Senast: bengeten
·
N
Övr. Katt Hej! Jag vet att detta är ett vanligt problem som har tagits upp förut här, men jag börjar misströsta. Min ena katt, en mysig och...
Svar
12
· Visningar
17 176
Senast: always_TsT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30