Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kan börja med att säga att jag hatar allt djurplågeri, och ser jag nått så säger jag ifrån så nu till saken: Gick hem som vanligt...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: MinIan
·
Övr. Katt *Något lång tråd* I huset mitt bor det en röd katt. Har berättat lite om honom i en av mina gamla trådar. Hans ägare verkar inte bry...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag letar katt , och förhoppningsvis flyttar det hit en katt nästa helg *hoppas* Vad behöver man, själva grunden tänkte jag på ...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Efter att ha varit i kontakt med 2 olika personer gällande deras katter så börjar jag undra vart man hittar en katt nånstans. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 472
·
Övr. Katt Nu vet jag inte ens vad den heter, men jag blev tipsad om att det skulle finnas någon slags skål som det cirkulerade vatten i som ett...
Svar
9
· Visningar
1 519
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag letat igenom gamla bantartrådar och ingenstans kan jag hitta hur mycket mat man ska ge kissen! Vi har en tjock devon...
Svar
4
· Visningar
2 087
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Finns det något mer man kan göra än att borsta pälsen på långhårig katt för att slippa/få bort tovor? (Typ nått att hälla på pälsen i...
Svar
4
· Visningar
2 626
Senast: Naddi
·
C
Övr. Katt Hehe dålig rubrik, jag vet. Men vi har ett återkommande problem varje vinter. Våra två katter tycker nämligen att det är alldeles för...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: chira
·
Övr. Katt Här kommer färska bilder på mina två troll :) "Brighten" är sin pappa upp i dagen :grin: S*Big Silver's Brighter than a thousand...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: AnnaHo
·
L
Övr. Katt Jag är så jäkla lessen... Jag hade tidigare hört om en hemsk tandsjukdom FORL, som gör att tänderna vittrar sönder, och katten får...
Svar
14
· Visningar
3 592
Senast: LillMysan
·
Övr. Katt Hoppas det finns några snälla kattmänniskor med erfarenhet härinne som kan hjälpa mej.. I lördags tog jag hand om en hankatt som en...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: Marie_K
·
S
Övr. Katt Hej allihopa. Jag har en katt jag ska sälja. Han är åtta år och jag måste sälja honom pga. ändrade förhållanden. Jag vill att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 930
Senast: Generalen
·
L
Övr. Katt Jag ska bli kattägare i början på året. Har bestämt mig för en liten perser :love:. Jag har planerat att ha två katter eftersom jag...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Visst det är bara 3 dagar sedan Baloo fick somna in men våran andra katt går bara och skirker efter honom, vägrar nästan att äta och...
Svar
3
· Visningar
877
Övr. Katt Ja... jag har världens stolligaste katt... hon är med mig överallt och nu var hon med och skulle titta när jag skulle tvätta. Hon satt...
Svar
1
· Visningar
1 475
·
Övr. Katt Hur får man ner en katt som klättrat upp i en tall och tror att den inte kommer ner?
2
Svar
20
· Visningar
9 721
Senast: Houdinie
·
Q
Övr. Katt En av våra katter (min favorit dessutom, men snart är han fd favorit!) är så j-a elak och dum mot de andra katterna. Han slåss och...
Svar
5
· Visningar
1 871
Senast: Queens Proctor
·
Övr. Katt Som rubriken lyder! Min kisse smyger just nu omkring och tjatar om att jag ska hitta på något skojjigt. Men hon har bott på gatan och...
2
Svar
23
· Visningar
5 550
Övr. Katt Vad tiden går fort!! Här bara någon timme gammal tillsammans med sin syster 17 dgr gammal Ibland hamnar hela livet upp och...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Smallgot
·
C
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma hade tänkt oss att börja avla manxkatter. Vi har en hona som är stumpy. Men vad vi vet är hon inte helt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka