Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi har tre katter. Den äldsta är 13 och den yngsta 4. Den äldsta har i massor med år krafsat på sovrumsfönstrena på nätterna när han...
Svar
6
· Visningar
11 834
Senast: Mie
·
S
Övr. Katt ...finns det? och i sånna fall, var kan man få tag på det? :confused:
Svar
14
· Visningar
5 330
Senast: pleroma
·
Övr. Katt .... och vad passar bättre då än att komma in i stämningen med lite julig kattsång? Här är Jingle Cats: :love...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har en katt som varit gårdens största, magrade under våren, blev inlagd på klinik och resultatet är att vet "tror" det kan vara...
Svar
14
· Visningar
16 505
Övr. Katt Har fått med en stor påse torrfoder Friskeis,men ingen stans på påsen ,står det doseringsmängd/dag för en normalstor huskatt,inget om...
Svar
15
· Visningar
2 160
Senast: Naddi
·
S
Övr. Katt Hejsan! Har en liten fråga, jag brukar köpa 1st Choice kattmat till mina katter och jag tycker den har funkat bra hittills. Katterna...
2
Svar
28
· Visningar
4 932
Senast: Yoggi
·
C
Övr. Katt Idag har vi haft Cordon i 1 dygn. Han är lite rädd eftersom det är ny miljö för honom så han gömmer sig en hel del. Problemet är att...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Cocken
·
Övr. Katt När jag är själv hemma så brukar inte jag stänga toadörren...och i dag var inget undantag:D Våran kattunge hade smitit in utan att jag...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Eller nått. Snacka om att börja fundera när ens kastrerade hankatt plötsligt föder smått :eek: :D...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: lilstar
·
Övr. Katt hm. jag ger mina katter RC indoor heter det. men jag får känslan av att dom har tröttnat på det. jag ger dom mat, men dom sniffar på det...
Svar
17
· Visningar
1 974
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Jag har alltid bara slängt kläderna i tvätten, tumlat och sedan har kläderna varit avhårade. Men igår när jag tvättade fastnade alla...
Svar
15
· Visningar
12 065
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Hej! Har en liten honkatt som flyttade in hos mig för ca 2 veckor sedan. Då var hon aningens mager o utsvulten. Då hon strukit runt...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Har en honkatt på snart 4 år, varit hos mig sen hon var 8 veckor. Skaffade en hankatt för snart ett år sen, han är 1 år nu lite drygt...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Hej. Min katt är ca ett och ett halvt år. Han har fått en knuta eller en böld vid ena sidan av magen som sticker ut. Han verkar...
Svar
4
· Visningar
1 619
Senast: star_star
·
Övr. Katt http://www.dt.se/nyheter/orsa/article374683.ece Nån har roat sig att pressa ner en katt i ett bokinkast till ett bibliotek. Katten...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Sol
·
Övr. Katt Först och främst kan man ju fundera på vem som jobbar och sliter hela dagarna, jag eller Yoga? Eller har jag bara tur över att Yoga inte...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: ninchen
·
Övr. Katt Den 10:e november försvann vår honkatt (kastrerad) och va borta till i går. Hon har aldrig varit borta så länge förr så vi funderar på...
Svar
3
· Visningar
21 622
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Katt Ni med långhårskatter, hur sköter ni pälsen? När man fönar pälsen efter ett bad, hur gör ni då? Att bada och kamma vår katt är inget...
Svar
9
· Visningar
3 558
Senast: millus
·
Övr. Katt Äntligen har katterna godkänt ett nytt foder! Olivers!! Typiskt nog ett sånt man får beställa, men vad 17 gör man ;) Nån mer som ger...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Blueeyes
·
E
Övr. Katt Igår kväll tog vår tid med lilla Kajsa slut.:cry: Hon hade varit hos oss i ca 1 månad, den lilla sammetskatten. Hon var inne i ca 2...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka