Sv: Lilla Kajsa finns inte mer..
svar nej jag har ingen hund, och hästen går i en enorm hage med sin flock!
svar nej jag har ingen hund, och hästen går i en enorm hage med sin flock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför inte bara acceptera att vi tycker olika! jag tycker det är hemskt med innekatter, du tycker det är hemskt att vi släpper ut våra..
förlorade förra helgen en av våra katter, men det pga av sjukdom! hon blev bara 3 år! så jag orkar inte ta någon disskution med någon.. Vill du veta mer kan du kolla under kattforumet, rubriken är RIP Sessan..
Rävar, lodjur, mink, mård mm mm lever ju fritt ute och många katter är ju väldigt kloka när det kommer till vägar och andra faror ute..
varför inte bara acceptera att vi tycker olika! jag tycker det är hemskt med innekatter, du tycker det är hemskt att vi släpper ut våra..
förlorade förra helgen en av våra katter, men det pga av sjukdom! hon blev bara 3 år! så jag orkar inte ta någon disskution med någon.. Vill du veta mer kan du kolla under kattforumet, rubriken är RIP Sessan..
Jag förstår dom som har utställningskatter som inte vill att de ska gå ute (det kan inte vara kul med lera o kvistar o kardborrar och allt som fastnar i den jättepälsen som de flesta av dem har), men då tycker jag att de ska ha en inhägnad som de kan gå ut i när de vill, så att de kan få lite frisk luft!
Jag tycker inte att man kan jämföra hästar i en hage, eller barn med mobiltelefoner.. Rävar, lodjur, mink, mård mm mm lever ju fritt ute och många katter är ju väldigt kloka när det kommer till vägar och andra faror ute..