Era bästa tips för att aktivera innekatt!

Sv: Era bästa tips för att aktivera innekatt!

Jag har haft större möss som jag hängt upp en dörröppning i ett resårsnöre. Det brukar vara uppskattat! Den studsar ju runt och har sig och försöker katten springa iväg med den "flyr" den till andra rummet. :D

Min kisse gillade att jaga hårsnoddar, såna där med en metallbit. :laugh: När man sprätte iväg en sån sprang hon och hämtade den och släppte ner den framför en. Tyvärr tuggade hon på dem också, så man fick kolla att hon inte fick loss bitar.
Hon gillade även tomhylsor till cigaretter. :D

:idea: När hon var liten kom hon alltid i full fart när hon hörde att man öppnade en mjölktetra, för hon ville leka med fliken. :laugh:

Tomma kartonger och pappkassar brukar oxå vara populära.

Mina tycker också att pappkassar är super kul! Billigt och bra :love:
Viktigt! klipp bort handtagen för säker lek. Det är inte roligt om katten fastnar med huvudet och får panik. Handtagen går inte av så lätt som man kan tro...

Förstår att du kanske inte vill lägga pengar på en klätterställning när du inte ska behålla katten, men du kanske kan få tag på en liten trästubbe? De luktar ju spännande och gott också! Med en dörrmatta under bör du inte förstöra golvet.

Min lilla kisse älskar en lite rund boll med glitter! Helst ska den ligga under en stol:D
och självklart en blå mus med snören lindat runt, det är en lite pingla i den oxå...fast den har han snart tagit sönder helt.

Sen är ju en papperbit i ett snöre populärt oxå, den brukar jag hänga på en stol så den åker in under och så....super kul tycker han

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt (huskatt, förmodligen med siames i sig) på 10år. Frisk och med mycket energi. Han har en kattkompis...
2
Svar
20
· Visningar
3 391
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 916
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 784
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 900
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama