Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en steriliserad honkatt som är 4 år och sen vi började renovera köket för ca 2 veckor sen så har hon protestkissat 4ggr på...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Kviga
·
A
Övr. Katt Jag har en mkt kräsen kattunge på 10 veckor som i princip bara äter rå köttfärs och därmed riskerar att få brist på olika ämnen. Jag har...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Sol
·
Övr. Katt Flyttade in i det här huset för snart ett halvår sedan och hade då med mig två katter, en hane och en hona, båda kastrerade. Honan fick...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: Wassego
·
Övr. Katt som kommer att kallas för Manson. Hämtade honom idag. (nej, jag nyper honom inte i nackskinnet, trots att det kan se ut som det)
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: millus
·
Övr. Katt Hejsan! Mitt första inlägg här! Jag har hittat en katt, den har dragit runt här hos oss ganska många månader utan att någon har...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: pompa04
·
Övr. Katt Har skrivit en annan tråd om min fina kisse sessan, som har haft problem med blod i urinen, efter flera vändor tll veterinärer så...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Vad kan på människa orsaka lungödem förutom hjärtsvikt? Hjärtat är helt ua nämligen och inte orsak. Kan en kraftig allergisk reaktion...
2
Svar
29
· Visningar
9 037
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Med anledning av heta diskussioner på andra kattforum ang. blandraser, parningar, svikna förtroenden uppfödare/köpare emellan...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 048
Senast: Chine
·
Övr. Katt Ja nu är mina raringar snart 3 veckor...vad tiden går fort! :-k :-D Nåväl här kommer lite bilder på de små :) :) S*Big Silver's...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min käre Klös, bara lite drygt ett år gammal kom linkande med tassen hängande. Hos veterinären röntgades det och det visade sig att...
Svar
3
· Visningar
2 159
Senast: Solei69
·
Övr. Katt Vi har två katter. Den ena behöver leksaker som ha kan roa sig själv med på nätterna istället för att försöka tvinga upp matte och husse...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Svartfot
·
J
Övr. Katt Min katt har alltid varit lite extra kännslig och blivit lite lätt irriterad när man han klappat henne på bakre delen av ryggen och...
Svar
3
· Visningar
4 542
Senast: JenniferBatten
·
M
Övr. Katt En bekant till mig har en Norsk skogskatt. En vit liten krabat. Han är väl runt tre år tror jag, kastrerad. Han får regelbundet som små...
Svar
12
· Visningar
3 947
Senast: Muffins21
·
Övr. Katt Finns det ju någon rolig grej på nätet om, att man får hålla på i oändlighet och försöka men hela tiden slinker tabletten upp igen på...
Svar
10
· Visningar
2 101
P
Övr. Katt hejsan jag tränar min katt Frasse i många saker som man vanligsvis tränar hundar i.. min katt Frasse kan stanna där, sitt, kom, upp och...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: suzanneo
·
L
Övr. Katt Som rubriken lyder, har ni några tips på leksaker som kissarna inte tröttnar på efter 5 minuter? Är sugen på att köpa något lite...
Svar
7
· Visningar
860
·
A
Övr. Katt Min Hon katt har börjat att kissa i soffan igen, hon gjorde dt ett tag i våras men slutade...Hon kissar i soffan fast hon har en...
Svar
3
· Visningar
893
·
Övr. Katt Lilla Tuva! Häromdagen satt hon bara på "svärmors" grannars trappa.. Och då "svärmor" har kattungar så trodde ju grannarna att det...
Svar
15
· Visningar
998
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vi köpte en vit perserkatt i Augusti, jag är van vid perser och deras skötsel. Men eftersom hon är vit så har pälsen runt ögonen...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: fettso
·
Övr. Katt Vi hittade tre kattungar i ladugården i lördagseftermiddag, de var ordentligt nedkylda och medtagna, jag gissar att de är ca 3 veckor...
Svar
18
· Visningar
3 474
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama