Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vaaar är kissekatterna? :D Söderfönster och fönsterbrädor av marmor; ni tror kräken trivs eller? :D
Svar
1
· Visningar
685
Senast: MinIan
·
Övr. Katt En kort fråga bara, ska ner till apoteket strax. Är p-piller till katt receptfritt? Fick med en karta då den senaste katten kom hit, men...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: kisse
·
Övr. Katt If you ever get a high water bill, and have one of these, you'd better check to see if it is as talented as this one is. LOL Jennifer...
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: ricca
·
Övr. Katt Ja, i natt var det dags för tillökning. Min ragdollhona väntade sin (och min) första kull, och vet ni hur många det blev? 7 friska...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag har hämtat två kattungar igår. Den ena är fem månader och den andra är tre månader. Jag hämtade dem från två olika ställen, så de...
Svar
2
· Visningar
2 881
Övr. Katt Jag har två katter som har fri tillgång på torrfoder (samt att dom får Mjau blötfoder 2ggr per dag), frågan är då vilket slags torrfoder...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har en perserdam, som är väldigt fin i kanten! När hundarna står en bit bort, och tittar på henne, skriker hon. hundarna rör henne...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: jassica
·
Övr. Katt Vad sjutton får hon fram för ljud när hon slickar sig runt munnen...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: cili
·
V
Övr. Katt Tjingel! Har en liten gosse på 1,5 år som tidigare haft mask, då spolmask som syntes i hans kräkningar. Han är utekatt och jagar...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Vixy
·
Övr. Katt Min kille bor i en lägenhet ett bostadsområde inne i stan, bara stora lägenhets komplex, inga grönområden o nära stora vägar. Hans...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hur f*n kan det stämma att vår katt låda luktar som fan, men inte grannens? Våra lägenheter är precis samma. Har haft ett j*vla bråk...
2
Svar
20
· Visningar
1 968
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Min sambo har sett denna katt ett par gånger nu nere vid verkstaden/hos svärmor under ca 3 veckors tid. Väldigt mager så den har fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 949
Övr. Katt Nu har jag testat igenom i princip alla märken som finns att få tag på i affärerna gällande kattmat och det enda som verkar duga är...
2
Svar
21
· Visningar
2 759
Senast: Blueeyes
·
Övr. Katt Min ena katt darrar ofta i bakbenen när han ligger och vilar. Det ser ut som när man fryser, alltså darrar lite spastiskt, ibland lite...
Svar
2
· Visningar
8 815
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag har en 12årig bondkatt som är pigg och fräsch och lite rund. Inget fel på henne, men hon har tappat lite spänst - antar att det blir...
Svar
3
· Visningar
5 990
Senast: Ekblomma
·
Y
Övr. Katt Vår katt fick fyra bebisar, 2 dog och 2 behöll vi. Hon var den perfekta mamman, lämnade inte sina bebisar och när vi ville hålla dem så...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har idag märkt av något lustigt med min 1,5 år gamla katt. han kom in o var rätt blöt, det regnade. Han lade sig och vila på en filt...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: tinafinis
·
S
Övr. Katt Jag har blivit tillfrågad om jag vill ha en liten kattpojken på endast 6 veckor. De är 3 kattpojkar och de är föräldralösa, vad som...
2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: Heulwen
·
V
Övr. Katt I morse när jag rastade hundarna så hittade de en skadad kattunge just utanför gården, den är kanske 3-4 månader, mager och har ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 101
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt En av mina katter har drabbats av akut cystit, som veterinären skrev, och har fått Metacam tills urinprovet är analyserat. I...
Svar
10
· Visningar
2 956
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama