Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hur tränar man upp en katt till att vilja vara ute längre stunder? Vi har två katter ganska unga 4månader, hanen är kastrerad och har...
2
Svar
26
· Visningar
6 542
Senast: Elina8
·
R
Övr. Katt Hej, Jag har en katthona på 1,5 år som jag mer eller mindre haft sen hon var liten. Katten har alltid bott inne och varit nöjd med det...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Mitrolle
·
C
Övr. Katt hej! min katt är lite mer än 4 år gammal, ganska lugn av sig, får vara både ute och inne. på baksidan av huset finns en åker och en...
Svar
8
· Visningar
11 704
Senast: chiudore
·
Övr. Katt Nu när vi har avverkat det stora problemet, har det dykt upp ett nytt. En trasig trampdyna, den stora på höger fram. Troligen har hon...
Svar
1
· Visningar
1 918
Senast: trip
·
Övr. Katt Kan man få en katt att bli 99 % äkta ras perser? :confused: (annons som gjort mig förvirrad)
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: doglover
·
G
Övr. Katt Just nu så funderar vi i familjen på att skaffa katt, men vi vet inte vilken ras som passar bäst. Den ska gå att ha både ute och inne...
Svar
14
· Visningar
1 564
Senast: ullstrumpa
·
Övr. Katt Har nu läst mycket om klickerträning med häst och blev sugen på att prova. Har dock ingen häst för tillfället utan tänkte pröva med...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Jazzen
·
Övr. Katt nu har den andra katten lyckats bli getingstucken. den kom iflygande och millisekunden senare hoppade katten upp i luften och skulle ta...
Svar
6
· Visningar
2 274
M
Övr. Katt Vi funderar på att vara stödhem åt katt genom en förening som hjälper katter av olika slag, men jag vet inte så mkt om katter, vad...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Hej allehopa, jag är ny här och har en fråga. Vi är en familj på 3 personer, den yngsta är 18 år, vi har 6 yorkshireterriers, den...
Svar
4
· Visningar
1 414
Senast: Charmi
·
Övr. Katt Kan det skada att ha örat vikt i 5 minuter då och då? Lilla kissen leker ganska vilt för det mesta, och lyckas flera gånger vika sina...
Svar
11
· Visningar
2 054
·
Övr. Katt Lite löjligt att vara glad över det, men det är jag :o Så hjälp mig nu, hon ska sättas på kortison 1 tablett/varannan dag, men finns...
2
Svar
28
· Visningar
3 814
·
Övr. Katt Kolla den här filmen: Länk Nästan lite creepy;)
Svar
4
· Visningar
895
Övr. Katt Har hittat mask på ena "kattungen" här hemma igår. 1-1.5 cm lång vit slingrande sak. Levande. För ca 4 månader sedan blev hon...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: cikoria
·
F
Övr. Katt Jag tänkte skapa en ny tråd där vi kanske kan bara nämna ålder och ras på våra katter, och hur de är/mår? Eller hur gammar har eran...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 098
Senast: jassica
·
Övr. Katt Ro*al Ca*in Light? Ron äter den just nu men jag tycker inte att den ger så himla mycket resultat.. Någon som har något annat tips på...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Mammas katter har blivit så stora! Biggan, hittekatt som var övergiven, ca 5 vecka: Nu: Astrid, barnbarn till våran...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: Zlatan
·
Övr. Katt Ena kissen har fått blodöra, och om man inte opererar det blir det ett blomkålsöra. hur ser ett sånt ut? nån som har bild? Är...
Svar
4
· Visningar
2 952
Senast: Comfort
·
Z
Övr. Katt Nu är jag reält förbannad Jag har skrivit här tidigare om min lilla kisse http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=916611 hon är...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: Belethien
·
Övr. Katt Vad ska man göra då en katt vägrar ha sele eller koppel på sig? min katt har varit utekatt sen han var liten. men nu när han börjar...
Svar
19
· Visningar
3 868
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama