Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ... vad mår (inne)katten bäst av? Vara hemma och ha någon som kommer över dagligen och leker, matar och gör rent kattlådan eller bo hos...
2
Svar
23
· Visningar
6 766
Senast: nathalieuhlan
·
Övr. Katt Jag ger gärna blötmat på vintern för annar blir min kastrerade hankatt för tjock. Han håller lagom vikt med blötmaten. Jag vet ju att...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: raggsock
·
Övr. Katt Youtube har en hel del roliga kattfilmer att bjuda på. Den här är min nya favorit: http://www.youtube.com/watch?v=muLIPWjks_M Vad...
Svar
6
· Visningar
1 248
Övr. Katt Igår kväll var Fina märkbart trött. Hon sov mkt mer än vanligt, knappt så jag fick liv i henne. Sen när jag i princip tvingade upp henne...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: Bellini
·
Övr. Katt Igår ville min kisse inte kliva ur sängen. När jag lyfte honom skrek han bara. När han sedan gick iväg var det på tre ben.:cry: Så...
2
Svar
26
· Visningar
9 960
Övr. Katt Igår när jag kom hem satt det två stycken gråa katter på min trapp. dom är nog drygt 3-4 månader gamla. Jättetama och mysiga. ingen av...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: KungTulle
·
A
Övr. Katt Man vill ju gärna vara klimatsmart och handla tex foder som "rest" så kort bit som möjligt. Till hundarna är det ju lätt, finns många...
Svar
12
· Visningar
966
N
Övr. Katt min lilla katttjej, 5 mån (f 1/4) bajsar supermycket. och det luktar ILLA!:eek: äter samma mat som den vuxna katten, och hans skit...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Tires
·
Z
Övr. Katt Vi behöver ett jättelass av positivitet här då min lilla kattunge är allvarligt sjuk Fick hem henne när hon var tio veckor och...
Svar
10
· Visningar
2 320
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Usch måste bara få gnälla av mig lite, det är inte ett dugg synd om mig utan det är synd om min gamle katt. Mormor som vi kallar...
Svar
9
· Visningar
1 586
T
Övr. Katt Ni som ger torrfoder till era katter, vad ger ni för något? Våra katter åt mjaus torrfoder när vi fick hem dem, men de var rätt så...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 469
Senast: Paulsan
·
Övr. Katt Idag köpte jag Eukanuba, den bästa av det dom hade enligt djuraffären. Vet flera allergikatter som klarat Iams så jag hoppas på att...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Winni
·
Övr. Katt Är det någon här inne som någon gång fått missbildade kattungar? Jag fick en kull med Oci nu den nionde med en liten kille vars...
Svar
17
· Visningar
5 295
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Min mammas MCO hane som ligger strax över året har blivit väldigt skran på sistone tycker vi. Höftbenen känns ganska tydligt när man...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: Augusti
·
H
Övr. Katt Han är en liten hittekatt som vi omhändertog i förra veckan. Länsstyrelsen tog beslut om omplacering/avlivning i förrgår då ingen ägare...
2
Svar
21
· Visningar
1 731
Senast: jacko
·
Övr. Katt Har blivit med två kattungar och har en drös med frågor. Skulle köpt en bok men ligger sjuk så det blir inget med det. Däremot så har...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: trip
·
Övr. Katt Måste bara få visa mina söta pojkar som jag älskar mest av allt på denna jord, förutom min hund och häst då.. :love...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Black
·
S
Övr. Katt Har tingat en sött liten grå långhårig hona med namnet Teddie (efter saltkråkan) och tycker de låter lite pojkigt... Har ni några...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Det pratas katt på P1 i detta nu!:banana:
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Holger