Övergivna katt ungar! Råd!!!

Sv: Övergivna katt ungar! Råd!!!

Hjääääääälp!!!!!!
Min katt blev överkörd igår kväll.. så nu har jag hennes 6 kattungar kvar , dom är tre veckor gamla , jag är så ledsen , har inte sovit inatt.
Har varit så orolig hela natten att mina kattungar inte ska klara sig..
Nu sitter jag och väntar på att Djuraffären ska öppna så jag kan köpa mjölkersättning..
Hade verkligen behövt hitta en tillfällig kattmamma till mina små älsklingar , vet ni nån så hör gärna av er , så jag kan lugna ner mig.. Jag bor i Skåne i Fjälkinge. Mitt nummer är 0730-488788 , Kriss

Sv: Övergivna katt ungar! Råd!!!

Hjääääääälp!!!!!!
Min katt blev överkörd igår kväll.. så nu har jag hennes 6 kattungar kvar , dom är tre veckor gamla , jag är så ledsen , har inte sovit inatt.
Har varit så orolig hela natten att mina kattungar inte ska klara sig..
Nu sitter jag och väntar på att Djuraffären ska öppna så jag kan köpa mjölkersättning..
Hade verkligen behövt hitta en tillfällig kattmamma till mina små älsklingar , vet ni nån så hör gärna av er , så jag kan lugna ner mig.. Jag bor i Skåne i Fjälkinge. Mitt nummer är 0730-488788 , Kriss

Det är inte tillåtet att posta samma sak i flera trådar.

/KT

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 344
Senast: monster1
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 678
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar