Vad har katten för färg?

Sv: Vad har katten för färg?

Ta bort 21, vill inte ha mönstrat! Men annars så skulle jag ha enormt svårt att säga nej :p
Har du sånna planer nu, är det dags för mig att börja spara? :eek: :crazy: ;)

Min nu planerade parning ger inte choklad. Nästa planerade parning kan mycket väl resultera i choklad, men där blir det utan vitfläck istället. Så du får nog vänta till nästa generation. ;)

Skönt för dig, du hinner spara. :p

Men... vad blev han för färg nu då? Förutom smutsbeige;)
Ni tappade mig någonstans där mitt i!

Senast ändrad:

Problemet är väl att vi också har tappat bort oss :o Vi vet inte riktigt, mer än att han till 100% är maskad :D

Ok, då köper vi det!
Det är som någon tidigare skrivit härligt att se hur mycket ni kan och hur ni resnonerar. Hade varit nöjd med att kunna hälften av allt ni kan!

Men... vad blev han för färg nu då? Förutom smutsbeige;)
Ni tappade mig någonstans där mitt i!

Blåmaskad eller blåsilvermaskad. I synnerhet om trampdynorna går i ton mot grått/beigt.

Nu återges ju färger olika på olika skärmar, men just att du säger att det går åt beigt gör mig bara mer säker på att det handlar om blått. På min skärm ser inte katten alls ut som svartsilver- eller brunmaskad.

Hur är färgen på öron och svans? Blyertsgrå, sotsvart eller brun?

Då spikar jag min bedömning som blåmaskad, möjligen blåsilvermaskad.

Svansen går mot blyertsgrått!

Då håller jag med Sol och säger blåsilvermaskad.
Min skärm lämnar ingenting åt tvivel, här är katten svartsilver men bilder är bilder och färgåtergivningen är alltid olika. Säger du blyertsgrå så säger jag att katten är blå. :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 539
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama