Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad är normalvikt på en vuxen hona? Min hona är 1,5år (korsning Norsk Skogkatt/Huskatt)och vägde före sin kull 2,8 kg och väger...
Svar
8
· Visningar
33 395
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Vi har tagit hand om en vildkatt hona. Helt underbart söt och snäll. Problemet är att när hon går ut så håller hon sig borta upp till 3...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: KonikNemo
·
Övr. Katt har en liten kattbäbis hemma nu, med öronskabb. jag vet att det egentligen inte kan smitta till människor, men jag börjar undra om jag...
Svar
8
· Visningar
7 227
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Tjing, Vill bara visa min knäppa katt, Oliver 10 år... Vi ska rusta i rummet och ska ta bort hans säng,, han har absolut ingen lust...
Svar
14
· Visningar
1 470
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Igår trodde jag att jag hittade en knöl, och försökte känna igenom en väldigt motvillig Spurs. Nu under lunchen kände jag igen, och nu...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster): Han är ca 10 månader...
Svar
7
· Visningar
1 000
A
Övr. Katt Nu är det ju en herrans massa år sedan vi köpte vår Cornish rex hane, så priserna lär ju ha gått upp sen dess. (Han har varit tvungen...
Svar
8
· Visningar
4 303
Senast: HumleDumle
·
Övr. Katt Jag och min sambo ska separera :cry: och vi har två katter tillsammans. Det är ett syskonpar på 1½ år som är innekatter och som just nu...
Svar
5
· Visningar
4 024
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Hej på er! Vår katt Jerry försvann i våras och har sedan dess inte velat komma hem igen. Kvar har vi hans bror Tom som nu är 3 år...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: Gold
·
Övr. Katt Jag såg världens vackraste katt nyss, har aldrig sett någon liknande förut. Den var ljusbrun på kroppen med mörkbrun mask och mörk...
Svar
9
· Visningar
3 388
C
Övr. Katt Vaccinerar ni er katt varje år? Dålig på rekomenationer!!
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Sol
·
Övr. Katt All päls har vuxit ut, men jösses så hon såg ut!!
Svar
3
· Visningar
995
Senast: yuitj
·
H
Övr. Katt Jag har precis börjat 8:an och till våren är det dags för prao. Jag vill gärna praoa på ett katthem. Är det någon som vet ett katthem...
Svar
1
· Visningar
1 238
Övr. Katt Hur tusan hittar man en sådan ? Min lilla crx dam behöver ett nytt hem men det går långsamt, vilket är jätte tråkigt då situationen...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: HumleDumle
·
Övr. Katt Vad använder ni när ni badar era katter, finns det speciella shampon till långhåriga katter?
2
Svar
38
· Visningar
6 563
Senast: skogsmulle888
·
Övr. Katt Min gamle Hans har blivit biten av en annan katt och fått en äcklig böld som behandlas med antibiotika. I samband med detta har han fått...
Svar
16
· Visningar
1 846
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Igår skulle jag filmbevisa hur Spurs gör när hon vill leka, dvs sätter sig i ett hörn. Ja, ni kan ju se själva :D Spurs tycker om...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Sinfonie
·
H
Övr. Katt Nu så får alla kasta in bilder på era söta katter här på buke! Ålder, namn, ras, kön, kattens historia (hur ni fick den, om den råkat...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 888
W
Övr. Katt Hej! Min innekatt Freya har fått ett vattnigt öga, det verkar inte irritera och ser inte rött ut men hon kisar lite med ögat. Kan det...
Svar
4
· Visningar
2 063
Senast: Whirl
·
Övr. Katt Idag var vi ute på kattpromenad i det soliga vädret, känns som höst i luften trots värmen. Vår kisse som fått gå fritt ute på landet...
Svar
15
· Visningar
1 508
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Random bildtråd med text V

Hund, Katt, Andra Djur