Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi har haft en kattunge i ca 1 månad nu, lite mer än så. Hon är ca 16-17 veckor gammal nu, vad vi vet. Hon är en vanlig huskatt, eller... 2
Svar
20
· Visningar
6 562
Senast: Gold
·
Övr. Katt Hur får man lättast upp en katt i vikt? Har förra veckan fått hem två kattungar (olika kullar) där den ena är väldigt smal. Hon...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Reykur
·
Övr. Katt SLARVAT????? Eller har miss Fideli klonat kisarna??????:rofl: Jag hittade i alla fall en nyinsatt annons på nätet med denna...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Hur gör ni andra som låter era katter vara ute på dagen men vill ha dom inne på natten, vilken tid tar ni in dom?
Svar
15
· Visningar
1 250
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Min katt opererades tidigare idag, alltså fortfarande ganska borta. När jag gick in till henne nu hade hon krupit från sängen till...
Svar
19
· Visningar
2 086
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt :eek: Ja, det lutar åt det faktiskt.. Fast det får bli efter att kommande valpar har flyttat hemifrån och jag inte tycker att det...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Vad är normalvikt på en vuxen hona? Min hona är 1,5år (korsning Norsk Skogkatt/Huskatt)och vägde före sin kull 2,8 kg och väger...
Svar
8
· Visningar
33 413
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Vi har tagit hand om en vildkatt hona. Helt underbart söt och snäll. Problemet är att när hon går ut så håller hon sig borta upp till 3...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: KonikNemo
·
Övr. Katt har en liten kattbäbis hemma nu, med öronskabb. jag vet att det egentligen inte kan smitta till människor, men jag börjar undra om jag...
Svar
8
· Visningar
7 233
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Tjing, Vill bara visa min knäppa katt, Oliver 10 år... Vi ska rusta i rummet och ska ta bort hans säng,, han har absolut ingen lust...
Svar
14
· Visningar
1 479
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Igår trodde jag att jag hittade en knöl, och försökte känna igenom en väldigt motvillig Spurs. Nu under lunchen kände jag igen, och nu...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster): Han är ca 10 månader...
Svar
7
· Visningar
1 003
A
Övr. Katt Nu är det ju en herrans massa år sedan vi köpte vår Cornish rex hane, så priserna lär ju ha gått upp sen dess. (Han har varit tvungen...
Svar
8
· Visningar
4 309
Senast: HumleDumle
·
Övr. Katt Jag och min sambo ska separera :cry: och vi har två katter tillsammans. Det är ett syskonpar på 1½ år som är innekatter och som just nu...
Svar
5
· Visningar
4 066
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Hej på er! Vår katt Jerry försvann i våras och har sedan dess inte velat komma hem igen. Kvar har vi hans bror Tom som nu är 3 år...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Gold
·
Övr. Katt Jag såg världens vackraste katt nyss, har aldrig sett någon liknande förut. Den var ljusbrun på kroppen med mörkbrun mask och mörk...
Svar
9
· Visningar
3 395
C
Övr. Katt Vaccinerar ni er katt varje år? Dålig på rekomenationer!!
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Sol
·
Övr. Katt All päls har vuxit ut, men jösses så hon såg ut!!
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: yuitj
·
H
Övr. Katt Jag har precis börjat 8:an och till våren är det dags för prao. Jag vill gärna praoa på ett katthem. Är det någon som vet ett katthem...
Svar
1
· Visningar
1 245
Övr. Katt Hur tusan hittar man en sådan ? Min lilla crx dam behöver ett nytt hem men det går långsamt, vilket är jätte tråkigt då situationen...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: HumleDumle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka