Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
139
Senast: domino
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: domino
·
M
Övr. Katt Jag undrar, jag har en raskatt,hona, som har stamtavla och är reggad i sverak. Om jag vill avla med henne och då vill att hennes ungar...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har nu funderat på att skaffa en katt, MEN..... ialla fall så är det ju det här problemet med tågresor, då jag bor på två...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: PonnyBus
·
H
Övr. Katt Någon härifrån som ska på Utställningen i Kungsör 23-24 Augusti? Jag ska dit, min allra första utställning med katt så det kan bli...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Hopppsan
·
Övr. Katt Ska flytta. Behöver nya möbler. Köpte katt-klätterträd för 2 000 kr. Mina egna möbler får kosta max 500 kr. :o
2
Svar
33
· Visningar
2 204
Senast: aiquen
·
Övr. Katt När man vaknar på morgonen, då är detta det första man ser: "Mamma, är du vaken..?" "Du ÄR vaken! Då måste jag gosa!" (Därför är det...
Svar
6
· Visningar
1 048
Övr. Katt Hur ser man egentligen kön på kattungarna? Har haft helt klart för mig vilka som är honor och vilka som är hanar men nu tycker jag...
Svar
4
· Visningar
2 466
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vad heter rasen som har så stora tassar? Min mormor hade en sån liten hittekattunge hemma hos sig idag och den var så underbart söt...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har precis kommit hem från vet... var där för att vår nya lilla stjärna Tristan drog hem öronskabb och smittade vår ett år gamla Isac...
Svar
10
· Visningar
1 821
Senast: skojskrot
·
N
Övr. Katt Hallå! Nu när de gamla katterna är borta (ena vart förlamad, troligtvis ormbett. Andra sprang bort) ville bror prompt ha en ny katt...
Svar
8
· Visningar
1 591
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Suck. Skulle resa bort i tre dagar - katten i säkert förvar hos två vänner som jag litar på. Han lyckas ramla från balkongen första...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: _saga_
·
Övr. Katt Hur är det normalt på kattpensionat i Svrige? Har man enskilda burar som standard eller har man ett stort rum där alla katter är? Jag...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag är oroad just nu :crazy: Småmissarnas mamma brukar gå ut och kissa etc. några gånger/dag och det har inte varit några problem på...
Svar
19
· Visningar
1 475
Senast: Grana
·
Övr. Katt Kan man komma billigare undan när det gäller kattfoder och sand? I dagsläget köper jag storpack av bägge i djuraffär (Everclean sand och...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt i en liten kattunge:love: Vi är just nu kattvakter åt Frostis två syskon och den ena av dem är bara så underbar. Hur ska jag stå ut med...
Svar
18
· Visningar
1 654
Senast: alazzi
·
S
Övr. Katt Undrar varför vissa katter föds med bruten svanstipp? Vår honkatt har en bror som föddes sån. Hon fick 3 ungar i år som föddes så...
Svar
8
· Visningar
5 543
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min hane på 13 år som vart kastrerad sedan 1 års ålder markerar. Fast jag vet inte riktigt om det är han, men troligtvis eftersom han...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad är det för regler? Och var kan jag hitta dem? Kommer ev flytta ner till spanien/portugal om 5 månader och vill då ta med...
Svar
1
· Visningar
770
Övr. Katt Båda passar bra.. :D Tjejerna är också väldigt söta :love:
Svar
8
· Visningar
835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur