Katter och balkong.

Sv: Katter och balkong.

Ni med innekatter i lägenhet, hur har ni gjort med era balkonger? Jag tyckte nämligen att jag hade en både smart och snygg lösning på det här med nät/galler. Grönt kompost-galler och blom lådor med klängväxter :idea: Upenbarligen tyckte mina katter att matte är rätt puckad eftersom man då kunde använda blomlådan och ändå komma över på grannens balkong :crazy:
Balkonglådan står numer på golvet men trots det så kommer katt-jä*eln upp... Jag är ju med dom på balkongen hela tiden så jag har ju sett hur hon gör, ingen dum kisse det där inte :angel:

Så hur har ni gjort med era balkonger?? Vad använder ni för nät/galler??

/Fia

Enkelt: katterna får inte vara på balkongen. Så vi har varken nät eller galler.

Tänk om man hade en sådan händig brorsa fast å andra sidan är min händig inom matlagning så han duger :D Himla snyggt blev det! Håller på och finular på hur jag ska näta in min balkong och kikar runt lite för tips :laugh:

tänk på att det är lag att ha innätad balkong om den sitter 5 m eler högre upp. ny lag som trädde i kraft 1 maj i år.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 402
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Vad har jag gett mig in på? Om två veckor flyttar en till katt hem till mig! En fantastiskt söt liten birma flicka blir det och jag kan...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Elisha
·
Katthälsa Vi har problem med var katt, han har valt ut vart arbetsrum som hans toalett, han kissar/bajsar även i tvättstugan om vi glömt dörren...
Svar
14
· Visningar
3 901
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Random bildtråd med text V

Hund, Katt, Andra Djur