Våra katter *bildbomb*

Sv: Våra katter *bildbomb*

Åååh!
En 'sova-i-alla-skålar-kisse'

Det har jag haft såna katter.,
Sov i brödfat, godisskålar, fruktskålar ..ja överallt!
Brödfaten kan ju vara atrevligt att få ha i fred.
Men jag konstaterade den gången att då skulle vi inte HA några brödfat. För det gick inte. :D

Jo, jag verkar ha fått en sån :D. Hon är så söt när hon kurar ihop sig i kristallskålen. Men vid brödfat/matbord etc går gränsen! Katthår i maten kan jag vara utan...

Stig okänd ras och ålder men minst 3 år
Stig168.jpg

Han levde i frihet minst ett halvår innan han bestämde sig för att flytta in hos oss hösten 2006. Första månaderna ägnades åt att äta och sova. Framåt våren vaknade han till och var ute och sprang och slogs en del med byns andra katter. Efter kastrering håller han sig mest hemma. Han är lugn och social men vill inte bli upplyft. Hans högra bakben har varit brutet och läkt snett.

Det här är Yamacatos Golden Mercedes eller Madicken till vardags.
Hon är en Golden chinchilla perser och är 13 år gammal. Visst är hon vacker!

Liknande trådar

Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 056
Senast: Emine
·
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 360
Övr. Katt Sedan en vecka har jag en inneboende i stallet. Ett stycke katt som aldrig tidigare synts till i byn och inte tillhör någon av de andra...
43 44 45
Svar
881
· Visningar
80 121
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 478
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama