Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt har fått sin första kull oplanerat, även min första kull. De är i morgon 4 veckor gamla, 5 stycken i kullen.. När börjar ni...
Svar
5
· Visningar
3 696
Senast: Gnist
·
C
Övr. Katt VAr i djuraffären häromdan. Där fanns nån form av shampo för katter och hundar som skulle ta bort det som gör människor allergiska. Nån...
Svar
6
· Visningar
9 018
Senast: floffi
·
W
Övr. Katt vi har hittat en kattunge (:love:) , född vild, i vårt stall som inte har någon mamma. Vi har nu börjat ta hand om den, men vi vet inte...
Svar
13
· Visningar
3 694
Senast: Bellini
·
M
Övr. Katt vi har nu flyttat in i vårat nya hus och då medföljde en katthane på ca 7år som vi fick ta över. han är stor, långhårig och VÄLDIGT...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: mosig
·
M
Övr. Katt Jaha, sa hande det iaf trots att jag var valdigt saker pa att det inte skulle ske innan vi akte. For tre manader sen begav sig jag och...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Katt I början av juni valde vår katthona att ta "semester" från oss i ett par dagar. Att hon hade en "semesterflirt" råder det ingen tvekan...
Svar
7
· Visningar
4 464
Senast: MHelena
·
Övr. Katt Har bara hft ute/innekatter innan därhemma. Nu så har jag skaffat mig två innekatter och hade tänkt att dom ska få lära sig att gå i...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Zarro
·
D
Övr. Katt Min katthona har lämnat hemmet sedan snart 2 veckor sedan. Hemma finns 3st av hennes kattungar som är ca 5månader.Hon har aldrig fräst...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: dofine
·
Övr. Katt Har 5 kattungar hemma o 2 vuxna katter. Den ena damen(inte mamman utan den andra vuxna katten,frida heter hon)är väldigt speciell,fräser...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: craash
·
Övr. Katt Du blir vad du äter Ja, hon har nog sett det alldeles för mycket.. igår kom jag på henne med att ligga och gnaga på akvariet för att...
Svar
4
· Visningar
2 079
Senast: craash
·
S
Övr. Katt Jag vet inte, men är det vanligt att katter väldigt lätt lär sig olika konster? Min katt kan sitt, "sitta fint", komma när jag ropar...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Hej allihopa kattvänner : ) Jag har en liten fråga till er, Det är så att vår kattunge hoppar upp på bordet hela tiden när vi äter &...
2
Svar
29
· Visningar
3 443
Senast: Heulwen
·
K
Övr. Katt Åh, det är så spännande! Om allt går enligt planerna så kommer jag och min sambo att bli fodervärd/ar åt en liten Devon Rex hona från...
2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Sol
·
Övr. Katt Missen har varit i fajt med en annan kisse och fått sej en smäll vid örat.. Precis nedanför örat (mot ögat), just där pälsen börjar igen...
Svar
5
· Visningar
2 118
Senast: OhNoez
·
M
Övr. Katt Nuu idag har jag blivit kattägare också :D .. när man kommer hem ifrån stallet.. så får man se två söta katter.. båda är...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Mandh
·
Övr. Katt Nu har mina kattungar flyttat till sina nya ägare, saknar dem... Så nu terrar jag er med mammsens bebbar istället :D:love: (N) Calmato...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt vi måste tyvärr göra oss av med våran 3 åring...jättekelig o social är han men han är okastrerad och som sagt 3 år...finns det verkligen...
2
Svar
21
· Visningar
1 728
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Jag och min sambo vill skaffa en katt. Framförallt vill jag det, eftersom jag saknar att ha djur i huset så enormt mycket sedan jag...
Svar
17
· Visningar
1 862
Senast: cherie
·
Z
Övr. Katt Fick i går hem min nya kisse, det blev en hel del morrande och fräsande från dom andra men det har börgat lugna ner sig en aning. Det...
Svar
16
· Visningar
1 024
Senast: Zilver
·
L
Övr. Katt min zingo e död, fick 3 underbara år med honom, vi älskade varann, och va jämt tillsammans, nu sitter jag här och saknar honom så...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: lisen02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama