Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jaa, fast det gör inte mina gammeltanten hatar den andra så ingen av dom vore lycklig över att vara inne jämt tillsammans.
men det går inte riktigt att jämföra en utekatt med en innekatt, det är helt skilda liv.
Det är ju skönt att dom gillar det livet, som jag har förstått det så har du raskatter och det bär emot att släppa ut en massa tusenlappar.
Jag sparade länge till min katt och skulle inte fått tillbaka några pengar om han blivit påkörd eftersom han enligt kontrakt inte fick vara ute.
Måste bara poängtera att jag inte gör nån skillnad på raskatt och bondkatt, mer än att det är en dyrare förlust pengamässigt om en raskatt blir påkörd.
Måste bara poängtera att jag inte gör nån skillnad på raskatt och bondkatt, mer än att det är en dyrare förlust pengamässigt om en raskatt blir påkörd.
Haukur, Missfideli!
Ni läste inte så noga!!! Hon skrev: Måste bara poängtera att jag inte gör nån skillnad på raskatt och bondkatt, mer än att det är en dyrare förlust pengamässigt om en raskatt blir påkörd.
Var fick ni ifrån att hon skulle älska eller värdera raskatt mer än huskatt? Nu får ni väl lugna er lite och inte börja döma så snabbt!
Jag gissar att hon la till just denna sista mening för att understryka att hon inte värderade huskatter lägre (förutom då pengamässigt-vilket ju stämmer! Det är inte många huskattor som pengamässigt värderas som dyrare än raskattor..). Det tolkar jag som att hon känslomässigt är lika inställt till huskattor och raskattor. Eller?
Jag sparade länge till min katt och skulle inte fått tillbaka några pengar om han blivit påkörd eftersom han enligt kontrakt inte fick vara ute
En intressant fråga - får man inte ut livvärde på försäkringen på en raskatt om man har den utomhus, ifall att det stod i kontraktet att katten skulle vara inne ? Det låt skitkonstigt i mina öron, det har väl inte f-bolaget med att göra. Eller hur skall jag tolka denna mening:
Jag sparade länge till min katt och skulle inte fått tillbaka några pengar om han blivit påkörd eftersom han enligt kontrakt inte fick vara ute.