Sv: Wilma är död!!
Om du läser mitt första inlägg så ser du att jag inte NÅGONSTANS skriver jävla bilförare som körde över katten. Jag var upprörd över att den som körde över katten INTE ENS FLYTTADE DEN FRÅN VÄGEN.
Vilket är en väsentlig skillnad.
Om den inte märkt katten så är det givetvis förklarligt att den inte flyttat den överkörda katten. MEN om den har märkt det så är det förjävligt.
Okej, jag förstår din inställning, ska aldrig mer skriva ngt inlägg om ngn av mina katter dör då jag är en oansvarig jävel som får skylla sig själv..
du sade att du hellre har en katt som lever lösgående och blir överkörd vid 2 års ålder än att ha en innekatt som lever 20 år.. vilket betyder att du VET att du tar en risk som låter katten gå lös och utsätter den för faror såsom bilar.. därför kan du inte skylla på en bilförare när det är du som valt att ha katten lös..
katter fattar inte det här med vägar och bilar.. det är där du måste tänka och skydda katten.. då hade olyckan kunnat undvikas..
Om du läser mitt första inlägg så ser du att jag inte NÅGONSTANS skriver jävla bilförare som körde över katten. Jag var upprörd över att den som körde över katten INTE ENS FLYTTADE DEN FRÅN VÄGEN.
Vilket är en väsentlig skillnad.
Om den inte märkt katten så är det givetvis förklarligt att den inte flyttat den överkörda katten. MEN om den har märkt det så är det förjävligt.
Okej, jag förstår din inställning, ska aldrig mer skriva ngt inlägg om ngn av mina katter dör då jag är en oansvarig jävel som får skylla sig själv..