Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men man tecknar ju oftast försäkringen direkt och då blir det per automatik 30% första året. Om det inte är en omplaceringskatt/katthemskatt. Jag tycker att de brukar vara generösa med sina rabatter. Jag tecknade två försäkringar för mina månaders kattungar från katthem och de på Agria skrev in att de var under 4 månader för att ge mig rabatten trots att jag, vän av ordning, hävdade två gånger att de minsann var 5 månader haha. Sedan tecknade jag en försäkring för en vuxen katt vi köpte från ett katthem och då visste man inte exakt vilket år han var född (2004 eller 2005) så då valde de det mest fördelaktiga, dvs född 2005
Ja det är dom bra på, jag har ju maxrabbat (dvs 50% tror jag) eftersom jag dels har katteri (mängdrabatt) och dels är med i flera klubbar/föreningar som dom samarbetar med och därmed får man extra rabatt. Sen får man ju även 5% rabatt om katten är chipmärkt tror jag.
10% för ID-märkning är det Riktigt bra tycker jag, självklart med en ID-märkning för min del trots att jag har innekatter. Tänk om de skulle smita ut, då skulle jag gärna vilja att någon hittade dem och kunde söka upp mig via deras märkning
Jag har 35% på vuxna katten och maxrabatten 50% på de unga katterna. Helt okay för min del
Jasså är det 10%, ja det är ju kanon, och det är ju en väldigt bra morot för att få folk att verkligen märka sina katter Då är det nog 5% man får via någon förening.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.