Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För 5 veckor sedan fick vi tillskott här hemma. Sorken heter hon. En liten brunspotted devon rex-tjej.
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Här har vi mina nya katt ungar: Den vänstra är Bonni och den högra Bootstrap a.k.a. Bob Är dom inte söta?
Svar
6
· Visningar
896
Senast: TheHunted
·
Övr. Katt Visst är det jätteroligt att apportera, men är man 2 katter i hushållet så kan man ju turas om. Eller...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Igår natt kom katten hemma hos mamma hem igen. Hon har varit borta i en och en halv månad. Vi trodde att hon hade dött men igår kom...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Vica
·
L
Övr. Katt Jag tänkte att det kan vara bra att be om lite råd ifall ifall, även om jag känner på mig att det kommer gå bra.. eller? o_o iaf, jo...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Har de ingen hemsida? Smådjur (blå stjärnan) var det i första hand jag tänkte på. Står ingen telefontid på eniro. Men de kanske inte har...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: vildros
·
V
Övr. Katt En bekant till mig har börjat ge sin katt p-piller. Jag vet att det inte är det ultimata med tankte på betendeförändringar etc. så...
Svar
4
· Visningar
858
·
M
Övr. Katt Jag går i kattköpar tankar och är inne på att köpa mig en raskatt som kommer att hållas som innekatt. Då jag pendlar till annan ort...
Svar
14
· Visningar
2 684
Senast: vildros
·
Övr. Katt Kära bukare och kattfolk. Behöver lite hjälp.. I torsdags förra veckan, satt jag på balkongen och fikade. Plötsligt hör jag någon...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Nu presenterar jag vår nya kise katt Tigra:love:! Hon kom hit veckan före midsommar. Så här rädd och arg blev Tigra när hon såg vår...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hur underbar och go den än är sådär halvt naken, så är det ju nått fel. Var hos vet i torsdags som trodde på en hormonell störning som...
Svar
15
· Visningar
1 832
·
M
Övr. Katt Jag funderar lite över hur kattens temprament blir efter en kastrering. Är det någon större skillnade på hon- och hankatter? Eller...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Paulsan
·
L
Övr. Katt Nu har min katt varit borta i en och en halv vecka. Han gick ut och kom inte tillbaka, vad gör man nu liksom? :( Kan en katt klara sig...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: lolly
·
Övr. Katt ... och har varit sängliggande sen några dagar tillbaka. I princip hela tiden har Isola legat bredvid (eller på) mig i sängen och hållt...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Kul att hon får behålla sina pupiller på korten *not* :mad:
Svar
2
· Visningar
682
·
Övr. Katt Yoga var till veterinären igår och när hon log och sov som bäst (lugnande) så fick veterinären ett samtal. Jag satt och klappade en...
Svar
4
· Visningar
963
·
Övr. Katt Hur gör ni när ni ska ta proffsiga bilder på era kisungar?:) Det är svårt tycker jag att få dom å sitta still, maken brukar hjälpa med...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag har två bondkatter, en 5 års hane på 5,8 kg och en 2 års hona på 2,5 kg, båda kastrerade. Vad och hur mycke är bästa maten att...
Svar
9
· Visningar
2 488
Senast: Sol
·
Övr. Katt Våran katt är helt stollig i mig. På senaste tid följer han mig vart jag än går i huset, går jag ner i köket går han dit, går jag in på...
Svar
7
· Visningar
11 902
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Mina 2 st låne katter är väldigt smala. De har ju bara bott hos mig 1 månad, och var "små" när jag fick dom. Men tycker dom har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 340
Senast: AnnaHo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama