Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Efter en lång väntan, (redan innan han var född) så är nu vår snöbengal hemma:love: Han var värd att väntas på.
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: jacko
·
Övr. Katt Här kommer senaste bilderna på mina två katter. Den Röda heter Fridolf Fridolf 1 Fridolf 2 Fridolf 3 Där borta är det ngt...
Svar
16
· Visningar
1 249
Senast: jacko
·
L
Övr. Katt För det första kan katter ens ha det? För att göra en lång historia kort: Skruttan har sen en tid tillbaka lixom "ryckt" i kroppen...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Kramtizzlan
·
Övr. Katt Ja, vad finns det för tecken? Och när börjar man se dem? Går och inbillar mig att min tant är dräktig, tycker hon ser lite tjock ut...
Svar
4
· Visningar
6 405
Senast: Solvira
·
I
Övr. Katt lägg in roliga katt bilder lr filmer:D
Svar
2
· Visningar
824
·
Övr. Katt Koppel, sele eller vad man nu säger. Han är en fegis, allt är läskigt ute, men det börjar bli bättre nu när han går sin vanliga runda...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Haukur
·
A
Övr. Katt Hur vet man att sin hankatt är könsmogen? Vår hane är född i Maj 2007 men visar inga tecken.. Jag undar hur ofta man kan para sin...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Jag är hemskt tacksam för hjälp!:bow: Mina föräldrars katt fick kattungar i början av veckan. 2 stycken jättesöta små. Men min...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Svanhild
·
Övr. Katt Nu har vi ÄNTLIGEN börjat flytta in i nya lägenheten, som har balkong! :love: Det är tänkt att balkongen ska nätas in och fixas till...
Svar
16
· Visningar
8 803
Senast: mazurka
·
Övr. Katt Vi har en gammal stallkatt hemma som vi tog in i vintras pga att han fick så mkt stryk. Han har trivits jättebra som innekatt men...
Svar
2
· Visningar
2 836
Senast: millus
·
Övr. Katt Min kompis har kattungar som är ungefär 7 veckor nu, och de håller på och bajsar i sängen och i filtar och så... Jag har sagt åt henne...
Svar
7
· Visningar
6 058
·
N
Övr. Katt Min katt har löpt 2 ggr nu, hon är 1 år och några månader.. Hur gammal bör en katt vara för att skaffa bebisar? :p
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Nu har Snövit fått sina bebisar!!! 3 vita och en helsvart. Jag är så glad och stolt över henne! :banana: Hur känsliga är nyfödda...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Messy
·
Övr. Katt Ja...detta har nu vår honkatt gjort....hon har inte varit hemma på hela dagen/kvällen/natten...Bebisarna 3 st flickor är ca 5 veckor...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Skuggabaldur
·
T
Övr. Katt Min katt.. hon.. asså. Hon blev påkörd. Bara för typ.. 15 min sen eller nått. Jag vet inte vad jag ska göra. Hon är stendöd. Hon ligger...
Svar
19
· Visningar
1 306
Senast: Sandraaa
·
Övr. Katt In med BILDER!! :love: Älskar dessa katter! är så himla vackra! så alla ni som har, siamer, orientalare, balines, javanes o allt som...
2
Svar
33
· Visningar
5 695
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Bebisarna är nu 6 veckor och 2 dagar gamla!!:) Dags för lite nya bilder!! Borgens Gimli
Svar
11
· Visningar
944
Senast: fettso
·
Övr. Katt Nu har vi hämtat vår lille Sixten. :) *bildbomb* Stora kattflickan är måttligt road så just nu får han bo på dotterns rum så de...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: Sandraaa
·
Övr. Katt Köpte i mars en 3-årig kastrerad, underbar hankatt. Han var gräsligt överviktig när vi fick hem honom, men i och med stressen han...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: knas
·
Övr. Katt Hjälp vad tiden går fort! Snart ska de flytta...jag kommer gråta floder :cry: :-( Här kommer bilder på vårt härliga gäng!
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama