Sommarbilder på era katter!

Sv: Sommarbilder på era katter!

Ne, jag tror inte att det är en fikus. kommer inte riktigt ihåg vad den hette. ;)
Min hankatt har varit ute en gång, när han och blomlådan ramlade ner från balkongen (knappt 2 meter ner, så han klarade sig bra. värre var det med blomman :P )

Jag är rädd att om jag låter honom går ut en gång så kommer han bli väldigt missbelåten över att vara innekatt. :crazy: Jag får försöka hitta mig ett boende där han kan välja :) eller jag iaf kan ha en utegård till honom :)

Har inte så många sommarbilder. Eftersom de är innekatter, men brukar vara ute i sele me honkatten, och så blir de bonusbild på ungherren.

sover

*kl

Min lilla London, när han var ute för första gången :love:

londonis.jpg

ooo, diggar första bilden på MCO bara älskar rasen!! Den färgen är fin oxå men jag skulle nog vilja ha en grå katt med lite vitt i om jag ska ha en sådan :)

ooo, diggar första bilden på MCO bara älskar rasen!! Den färgen är fin oxå men jag skulle nog vilja ha en grå katt med lite vitt i om jag ska ha en sådan :)

Ja jag ska helt klart ha en egen coonis så småningom. Det var därför jag köpte honom till mamma, så att det åtminstone kunde finnas en coon i närheten av mig. Det är jäkla härliga och personliga katter!
Är mycket mycket förtjust!

ja det är ju bara såå himla underbart coola oxå!
Och om jag någon gång ska lyckas få in en katt i min sambos lägenhet så måste det nog bli en MCO då han tycker att de är tillräckligt coola katter för att de ska få bo hos han (tjurig kill, ingen djurmänniska)

ååå Bengaler:love: me like!
Här är våra:

Detta är våran Eros =)

Vad fina bilder!
Smyger in bilder på snöbengalen som vi hämtar imorgon
Fuji%2010.05.2008%2012-59-34.JPG

Senast ändrad:

KL

Vilka fina bilder alla har! :)

Här är en bild jag tog på min Måns igår:

mobilmauns4.jpg

(Synd att jag bara hade mobilkameran med mig...)

Så många fina missar :love: Mina "sommarkatter" fastnar sällan på bild (lättare inne under vinterhalvåret...). Först pantern Bagheera som först rullat sig i hästarnas hösilage och sedan sträckte ut sig mitt i hästhagen.
picture.aspx

Gamla Klara är 17 år men promenerar ändå runt på tomten när det är okej väder
picture.aspx

Vid ostadig väderlek sitter damen bara på trappan och ser ut att ha koll på omgivningen fast hon både ser och hör dåligt...
picture.aspx

Åhh jag tror jag döööör!!! Vilken söt liten kisunge!! :love:

Mitt lilla monster ^^ Jag tackar åt honom ;)

åå söta små snöbengaler!!! Vi har en Snö bengal här hemma som är våran avelshane (tror han finns längre bak i tråden) sedan fick vi en ny bengal i går som heter Troja =) Mer bilder på henne kommer lite senare.

*knapplån*

Vad fina sommarbilder och katter alla har. :)

Lägger in några bilder på Silver:

21798126.jpg

21798130.jpg

Silvermissilen till attack! :rofl:
22009016.jpg

Heeeelt oskyldig... :angel:
22009023.jpg

Mina katter som är innekatter, bondkatter båda två.
Fridolf:
21797880.jpg

21797885.jpg

21797896.jpg

21797908.jpg

Semlan:
21797928.jpg

21797929.jpg

21797962.jpg

Dem är dock tagna med mobilen, men kommer med nya bilder imorron eller på tisdag då min kompis ska komma hit och fota dem och hunden..

Jag gillar verkligen färgen på din katt som är i första inlägget:love:

Här är min bondkatt Tusse 5 år.

Inte så värst somriga bilder, men men...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
403
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
676
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
173
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka