Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Säga vad man vill om innekatter, men nu har vi i alla fall en sådan. Vi har en relativt stor lägenhet där hon har tillgång till alla rum...
2
Svar
21
· Visningar
18 305
Senast: Await
·
C
Övr. Katt Hejsan! Min hanne är nu snart 6 år gammal. Han är kastrerard som 1 åring. Inne katt. När han var runt 3 så fick han kristaller i...
Svar
5
· Visningar
1 152
T
Övr. Katt I förgår hittade jag en övergiven kattunge som jag tog med mig hem jag tyckte så synd om den för den bestod i stort sett bara av skinn...
Svar
8
· Visningar
38 128
Senast: Claaraa
·
C
Övr. Katt hej, skulle behöva hjälp, har hittat en (Misstänker att det är vildkatt) familj under förskolans hus och jag har fått lite smått panik...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: Abova
·
L
Övr. Katt hej. Nu behöver jag hjälp. Jag kan inte sitta hemma och se till att min kisse gå på toa. Han lärde sig gå på katttoan hemma hos sin...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: LinneaAntonsson
·
Övr. Katt För ungefär fyra år sen försvann min älskade Snibben. Hon bara inte kom hem något mer och jag förstod från första stund att något hänt...
2
Svar
24
· Visningar
1 991
Senast: charmant
·
Övr. Katt Har länge funderat på att skaffa katt, och nu med eget boende så kanske det snart bli verklighet :) Men vad kostar era katter i...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: aiquen
·
H
Övr. Katt Ska få hem två underbart sötisar inom ngn månad, men vet ej va de ska heta. det är två hankatter... min hemma heter simba.. här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 181
F
Övr. Katt Skickade på skoj en utställningsfråga till 118100, ni vet där man ska kunna få svar på vad som helst. Frågade vilken sorts blå färg...
2
Svar
21
· Visningar
2 294
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Vår kisse fick mask (vita maskar ca 1 cm). Jag avmaskade henne med Banminth två gånger som rekommenderat vid konstaterad mask. Tyckte...
Svar
3
· Visningar
1 733
Senast: Mjuff
·
J
Övr. Katt katten hade en fästing idag och den satt så in i helvete fast så det var jätte svårt att dra ut den. Men när det äntligen lossnade och...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: jenny82
·
Övr. Katt Hur gammal skulle ni tippa den här kattungen vara? *Den kan klättra och har full koll på det här med klor in-klor ut *Den har blå...
Svar
11
· Visningar
7 751
Övr. Katt Ja, eftersom jag är en tysk katt så måste jag förstås heja på Tyskland:D Och så här snygg är jag på terrasen.
Svar
9
· Visningar
1 611
Senast: Zizzy
·
N
Övr. Katt Behöver all hjälp jag kan få...Kan inte ha kvar min älskade katt, vill gärna slippa avliva honom men om ingen kan ta emot honom så finns...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
15 270
Senast: fraaida
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: mazurka
·
Övr. Katt Äldst av tre röda "kattbröder"
Svar
0
· Visningar
178
·
Svar
0
· Visningar
131
·
Svar
0
· Visningar
166
·
Övr. Katt Krazy kan nu tryggt sitta och titta ut från balkongen.
Svar
0
· Visningar
153
·
Övr. Katt Ger ögonherpes på katt kladd i ögonen? Eller kan dom ha det utan kladd?
Svar
5
· Visningar
5 658
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama