Vi med rexar

Sv: Vi med rexar

Du kan ju kika på Nordiska Rexringen och se om du hittar någon uppfödare i närheten som du kan hälsa på. Det finns 3 st otngade vita devon rex-bebisar i Köpingebro just nu. :angel: Inte jättenära, men överkomligt.

Jag kan inte påstå att det var kärlek vid första ögonkastet. De första devon rexarna jag såg var en kull på 3 st nästan nakna kattungar (de hade nyss fällt kattungepälsen) och de var nog de fulaste katter jag hade sett tyckte jag då. Jag gav rasen en chans till och åkte hem till en uppfödare i närheten och då blev jag "kär". Tingade en kattunge omedelbart och hämtade henne efter en vecka eller så.

Haha, så det kan gå! Men skönhet kommer inifrån och sitter i betraktarens öga;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 339
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 956
Övr. Katt Överväger att skaffa katt framledes och vill rota i de olika raserna som intresserar mig! Är uppvuxen med birmor och allihopa hade...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 349
Senast: Bluefish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar