Vi med rexar

Sv: Vi med rexar

Du kan ju kika på Nordiska Rexringen och se om du hittar någon uppfödare i närheten som du kan hälsa på. Det finns 3 st otngade vita devon rex-bebisar i Köpingebro just nu. :angel: Inte jättenära, men överkomligt.

Jag kan inte påstå att det var kärlek vid första ögonkastet. De första devon rexarna jag såg var en kull på 3 st nästan nakna kattungar (de hade nyss fällt kattungepälsen) och de var nog de fulaste katter jag hade sett tyckte jag då. Jag gav rasen en chans till och åkte hem till en uppfödare i närheten och då blev jag "kär". Tingade en kattunge omedelbart och hämtade henne efter en vecka eller så.

Haha, så det kan gå! Men skönhet kommer inifrån och sitter i betraktarens öga;)

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 335
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
713
Senast: Liten
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
407
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025