löjliga jag!

Sv: löjliga jag!

Tre nätter har Balthazar varit borta sedan han flyttade in för två och ett halvt år sedan. Dessa nätter har varit fruktansvärda. Jag blir orolig om jag inte ser honon på ett par timmar. Så absolut finns det flera som du.

Du är inte ensam=)

Mina katter e mina bäbisar o jag e som en morsa för dem.
Kommer inte katterna när ja kommer hem från jobbe tex så blir jag direkt orolig då de oftast sitter på trappen o väntar på att jag ska komma hem. Kommer de inte hem på kvällen som de oftast gör blir jag dö orolig o kan knappt sova o varje gång jag tycker jag hör nått på verandan tror jag de e en katt o måste gå upp ur sängen o kolla om de va katten haha.. helt sannslöst men de e väl sån man är när man verkligen älskar sina djur=)

Sv: löjliga jag!

Min Mulle är fortfarande borta men en tjej på granngården säger att hon sett honom??Jag vet inte om hon har rätt eller om det är någon annan katt hon sett..

Hoppas att det är min Mulleplutt

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 511
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 309
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar