Uppfostran

Sv: Uppfostran

Sen kan man alltid fråga sig om katten sover för att du vill eller för att katten vill;) Mina sover också på nätterna men jag tror inte det är min förtjänst -dom gillar helt enkelt att sova:D

Sv: Uppfostran

Mina gillar att klättra på saker, riva ner saker och busa.. *S* har tre stycken runt året... full rulle när dom sätter igång ^^ Men jag tror faktiskt stenhårt på att Mamma Katt la ribban när hon bodde här och att sista "hitplaceringen" har blivit inrättad i ledet av hennes son.

Oftast snärjer dom när dom vill kela och/eller ha mat. När som.. och katthonan river ner saker om hon blir tjurig på en. :angel: väldigt utstuderad liten skrutta.. fast inte nattetid iaf :)

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
779
Katthälsa Behöver lite klok input och hjälp nu. För en vecka sedan köpte vi en 4-årig kastrerad honkatt från ett katthem. Första veckan har gått...
Svar
11
· Visningar
5 239
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Hej alla! Jag har en gammal katt. Hon har alltid varit lite speciell och som liten tippade jag på att hon inte skulle bli särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 871
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag bor på landet, mitt ute i skogen långt från trafikerade vägar och har två katter. Dom har kattlucka i bakdörren och går in och ut...
Svar
4
· Visningar
1 487
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama