Uppdatera mig om kattmat

Sv: Uppdatera mig om kattmat

Du kanske hade dålig ventilation i lägenheten då? För det luktar verkligen inte hemma hos oss.

Inte hos oss heller. Och då har jag ändå en mor som är väääääldigt pedant och känslig..........

Jag köper enportionsförpackningar till min kisse!
Hoinner inte lukta, och förpackningen slängs ju tom direkt!

vi gör också det, känns mycket fräschare än dedär burkarna som katten inte hinner äta upp före den är gammal.

vet du hur våt hund luktar????
BYT BORT "gormetmannen" och skaffa några underbara katter till som låter dig vara som du vill och inte ställer såna orimliga krav.

vet du hur våt hund luktar????
BYT BORT "gormetmannen" och skaffa några underbara katter till som låter dig vara som du vill och inte ställer såna orimliga krav.

:rofl:

Ja det vet jag (och det säger jag också till honom)! :crazy: Dock har gourmetmannen haft westie och de fäller inte på samma vis så de luktar inte säger han. Sådana sover i snöhögar och har sig - verkar faktiskt rätt kattiga och oberoende hundar :bow:

Krav och krav. Jag har en känsla av att om jag kommer hem med katt så suckar han bara accepterande...:angel: Det är jag som vill försöka komma över hans "hinder".

Gourmetmannen kan ju pröva sina gourmet-skills på katten och göra egen kattmat. Maten luktar definitivt inte illa (om han inte väljer råvaror som luktar illa) och det som kommer ut luktar inte vidare mycket det heller.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka