Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Min ena katt är jättedålig:( Han kastrerades för ca 1 ½ månad sen och har varit som vanligt hela tiden tills i natt då jag vakna av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 599
Senast: Phocahontas
·
E
Övr. Katt Min 10-åriga utekatt har nog varit i fight. För ett par veckor sedan kom hon hem med ett litet sår ytterst på örat. Jag tänkte att det...
Svar
5
· Visningar
3 879
Senast: Eccentric
·
Övr. Katt Hej Jag har för stunden 1 exotic och 2 turkisk van/norsk skogskatt och jag har redan börjat fundera på vilken ras min nästa katt ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Lite småfunderingar. Jag och sambon har ytterst löst pratat om att ta tjänstledigt i höst och åka på långresa, 1-2 månader. Funderar...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag blir alldelles till mig, haha. Tvekade ett tag på om det faktiskt var det bästa att bara låta mina vildisar vara och komma till...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: tindra
·
Övr. Katt Min honkatt ska steriliseras och jag är lite nojig. Finns det några risker? Men det är väl ett enkelt ingrepp antar jag? Vill ju inte...
2
Svar
22
· Visningar
10 818
Senast: Majvi
·
Övr. Katt har ni några bilder på föräldrar och avkommor där dom ser "likadana" ut? behöver inte nödvändigtvis vara båda på samma bild, utan det...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: tindra
·
S
Övr. Katt Vi har tre skogskatter här hemma. Älskar dem alla tre, men den ena mår inge bra. Vi vet inte exakt hur gammal han är (han flyttade bara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: pimy
·
C
Övr. Katt Vår "lille" vite buse ska in på återbesök idag, för att kolla tassen där han fick en fraktur omkring den 20/2. Han är pigg och glad...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Kolla på det här klippet... Kattaktivering har fått en helt ny innebörd:angel: klipp
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Ceta
·
Övr. Katt Har ni sett det här klippet på Aftonbladet? Underbar utegård för vackra katter: Länk till Aftonbladet
2 3
Svar
41
· Visningar
5 269
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej Ja det är som rubriken säger... Det finns en annons ute på blocket där det är många dräktiga katt honor som behöver komma in i...
2
Svar
26
· Visningar
2 248
C
Övr. Katt jag har haft min underbara älskade Ernst i hela 16 år, nu har det kommit så att han började kräkas och sen ville han inte äta så vi åkte...
Svar
10
· Visningar
1 555
Senast: Cutie
·
Övr. Katt Jag o sambon har 2 st bondkatter ( en hane o en hona) som vi räddade från avlivning. Båda va då ca 8 månader gamla. (Vi kastrerade...
Svar
15
· Visningar
3 128
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt När man ska sterilisera sin katta,tar dom ultraljud först eller måste man be om det. :confused:
2
Svar
20
· Visningar
2 533
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Min ena katt får OFANTLIGT mycket fästingar. Bara idag plockade vi 15 stycken!!:eek: Funderar på att droppa på honom Frontline, men så...
Svar
4
· Visningar
4 322
Senast: _husmusen_
·
B
Övr. Katt Upptäckte idag att en fästing hade bosatt sig på vår ena katts hals...så det var bara till att försöka få bort den så gott man kunde...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Becca
·
Övr. Katt Vilken färg har min Sissi? Antar att det är nån sköldpadd, men vad? Brun-beige-svart-tråk-sköldpadd? ;)
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: aiquen
·
Övr. Katt De växer så de knakar! Mina små älsklingar :) :-D S*Big Silver's Sweet Child O Mine(Hona) S*Big Silver's November Rain(Hane)...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Min 7-åriga hanne kastrerades under sitt första levnadsår. Min 6-åriga hona var ett halvår gammal när hon kastrerades. De har levt...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama