Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har helt normalt, "vingliga" ögon för sin ålder. Att det varierar inom kullen är inget konstigt men att kattungen skelar just nu betyder ingenting. Det är helt normalt.
Vad skönt för ika77!Den har helt normalt, "vingliga" ögon för sin ålder. Att det varierar inom kullen är inget konstigt men att kattungen skelar just nu betyder ingenting. Det är helt normalt.
Jag har aldrig under mina 20 år i småland sett ett lodjur?
Vad skönt för ika77!
Fråga: Hur länge kan det vara så?
Åh!För en månad sedan såg min mormor ett live ca 200 meter från deras ladugård. Jag såg spår tidigare i februari och bor 4 mil från mormor...
Jag skulle inte bo så.Hur hade du gjort om stora vägen gått vid husknuten?
För en månad sedan såg min mormor ett live ca 200 meter från deras ladugård. Jag såg spår tidigare i februari och bor 4 mil från mormor...
Tre stycken kolsvarta, jag hoppas det är lurvar.
Mamma katt mår utmärkt och bor fortfarande i min säng men jag ska nog flytta henne, det blev lite för mycket oljud med en spinnande katt i sängen och en snarkande hund på golvet.
Det har hänt lite sedan sist. Mamma Lurv har två kattungar hos sig.
Jag har gett bort den tredje.
Inte ännu väl, den kan väl inte vara gammal. Eller har jag missuppfattat?
Åh, på så vis. Tyvärr var det nog det bästaatt göra, även om det är tråkigt. Fungerar det bra med adoptionen?