Sköldpaddskissar?

Sv: Sköldpaddskissar?

Vi tackar både jag o kissen:)
Strongt av dig att hjälpa katten alldes själv:bow: Hoppas hon får ett permanent hem.

Här kommer min sköldpadda Trulsa.
Min lilla 'bark-bit' :D

PICT0970.jpg

Mor och son. (Trulsa och Tarzan)

PICT0880.jpg

Trulsa och Vilse. (katten vi tog hand då vi ingen ägare fann.)

Mina två älskade damer är sköldpadde färgade :love:

Börjar med vackra Fantasy
2472110334_271a86a154.jpg

2370855405_bbb327ea0c.jpg

Och bjuder på en gamal bild på henne som ungkatt på en kattshow, vi hade just anlänt dag nr 2 om morgonen och hon har lite smuts vid ena ögat som tog bort efter att bilden tog
2374458830_ff3c0902ac.jpg

Sen kommer sötnosen Luna har dock inte så många bilder av henne på den här datan.
2334363065_d7e31bbd19.jpg

2335191022_9805818518.jpg

Tog denna bild med då den visar lite färgsaman sättningen på henne, men hon ser dock väldigt sur ut på bilden ända uppe i panelen i valet av bäst groomande långhåriga katten (om vi vann:D)
2472112716_87bff3152c.jpg

Här kommer 2 bilder på mina sköldpaddsflickor.

Terror, sjukt svårfotograferad då hon mest ser ut som en sörja.
hon är iaf 2,5 år.
Bilder376.jpg

Knaster 6 år enligt mig den vackraste kissen som finns.
Kamera1852.jpg

Sry för de enorma bilderna.

Senast ändrad:

Jättevackra! Knaster var ju himla härligt tecknad :love: Hona?

Knaster påminde mig om Maja... en katt jag förlorat :cry: och saknar något hemskt. Fast Knaster är mycket mer "ren" i färgerna, mer distinkta skillnader, men ändå sådär osannolika fläckar av färg här och var... (tyvärr mindre bra kort på Maja)

Majalng.jpg

Majasitter.jpg

*saknar så det värker*

Så här roligt kan en padda också vara tecknad...
(en katt jag hjälpte till att omplacera som skulle avlivats som har fint, permanent hem nu)

Ester.jpg

WOW vilka vackra katter!!!!!!
Å du påstår dig inte ens gilla paddor egentligen? ;)

Zita blev jag störtkär i. Totalt urläcker! å vilken utstrålning!!! :d:love:

Ser ni verkligen skillnad på de där två snyggingarna bakifrån? :p

:d

Vilken häftig teckning den andra hade. Ser ut som två olika katter som satts ihop - först den typiska svarta med vitt bröst och vita tassar och sedan rött huvud.

både jag och sambon hajade till framför datorn - men herregud, din Knaster är ju en kopia av vår Saga! :love:

har ingen bild på henne på den här datorn, tyvärr... ska försöka skaffa fram. men hon har också den där perfekt symmetriska teckningen i ansiktet, ena sidan röd och andra sidan mörkbrun, med tydliga svarta kajalstreck runt ögonen. :love: vår ögonsten.

Liknande trådar

Katthälsa Jag vill gärna höra era tankar om detta: I höstas flyttade jag ihop med min sambo på våran gård, de tog med sina två katter (en hane -...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag kommer att synas här under katt då och då framöver då vi äntligen bestämt oss för att skaffa katt! Någon som vet den rätta...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: eyz
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama