Sköldpaddskissar?

Sv: Sköldpaddskissar?

då ska du se våran hankatt när han duschar :D han hoppar i badkaret och väntar tills man sätter på en riklig stråle... hon gillar mest att ligga å jäsa där i...

WOW vilka vackra katter!!!!!!
Å du påstår dig inte ens gilla paddor egentligen? ;)

Zita blev jag störtkär i. Totalt urläcker! å vilken utstrålning!!! :d:love:

Hej!

TACK! ja, visst är de fina!:)
grejen är väl att det finns så många paddor så jag vill ha nått annat, jag har bara haft honor som varit paddor och jag har haft katter i hela livet.

Zita är extremt snygg men enligt standarden har hon lite dålig haka. hon är min lilla älskling. Moa är Zitas dotter från hennes första kull i januari.

Vilken häftig teckning den andra hade. Ser ut som två olika katter som satts ihop - först den typiska svarta med vitt bröst och vita tassar och sedan rött huvud.

Är det Luna du pratar om?? :confused:

hon ser ut som 2 sammansatta katter. hela kroppen är padda men huvudet är evarttigré med undantag för hennes rougefläckar på kinderna.

Här har ni min padda,
S*Tiddlywinks I love my Lapcat :D
Devon Rex

lapcat_0515_4.jpg

Är det Luna du pratar om?? :confused:

hon ser ut som 2 sammansatta katter. hela kroppen är padda men huvudet är evarttigré med undantag för hennes rougefläckar på kinderna.

Nej, det var Veronican jag svarade på. Uppe till höger i varje persons svarsruta så står det namnet på användaren man svarat på.
Men din var också häftigt tecknad och Moa var för söt!

Liknande trådar

Katthälsa Jag vill gärna höra era tankar om detta: I höstas flyttade jag ihop med min sambo på våran gård, de tog med sina två katter (en hane -...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag kommer att synas här under katt då och då framöver då vi äntligen bestämt oss för att skaffa katt! Någon som vet den rätta...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: eyz
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama