Skinnsoffa och katter

Sv: Skinnsoffa och katter

ok, jag förstår, det är inte orden i sig lika mycket som beteendet förknippat med det...

du får helt enkelt ta och köpa blåa sockiplast till dina eländen ;) eller köpa en riktigt rustik soffa och när någon kommenterar dess sönderrivna skick, så svarar du att det är det allra senaste och undrar med en anklagande blick om de inte hänger med alls?

Sv: Skinnsoffa och katter

Riktigt rustik... ja, det är en tanke. Vad sägs om helt i trä? Möjligen täckt med sisalrep här och var som katterna är vana vid att klösa på.

Det vore nåt:D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 487
Senast: iNHALE
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka