Bilder på bebis

Sv: Bilder på bebis

Men han dödade ju sina vänner och flickvän. Jag hade nog hellre dött också i den situationen...

men om jag fattade det rätt så satt ju hans flickvän och de 2 andra som satt i framsätet FAST med säkerhetsbälte och han killen satt utan bälte, varför dog då de 3 andra som hade bälte men inte han utan bälte?

men jag missade kanske VAD de krockade med....hm..

Han utan bälte flög ju omkring i bilen! Antagligen hade alla överlevt om han hade bälte.

jahaaaa han flög på de andra så de dog med okej äntligen fattar jag. men oftast brukar väl en person utan bälte flyga raka vägen ut genom vindrutan och dock ta med sig personen framför då kanske, eller det va kanske det han gjorde och sen flög tillbaka? aja....nåt iaf,

har kanongulliga nya bilder på bebis som jag ska ladda upp:)
han e ute för första gången, med sele dock.

just det, har ni nåt tips hur jag ska få han att sluta bita på sladdar?

Funkar det inte att gnida in dem med apelsin eller citron? Katter brukar avsky lukten av citrusfrukter.

hm ja det borde ju vara ett försök att testa men de möglar inte eller så bara?
man kan kanske köpa sån citron flytande man har som citronvatten annars?

nya bilder på busen, 12-13veckor redan.

20043506.jpg

här ska han upp på bordet busen fast han vet han inte får så han sitter och vet inte hur han ska bete sig hihi
20043507.jpg
hihi
20043509.jpg

forts

Nu har han inga tofsar längre va? (han blev inte så lik min heller :()

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar