Sv: Bilder på bebis
Vad har du (och alla andra som säger så) det ifrån? Det är tvärtom, raskatterna kommer från huskatter i början, man tar till vara på nått utmärkande hos en huskatt och fortsätter avla på just det för att sen få fram en raskatt med just det unika som standard. Majoriteten av Sveriges huskatter är helt utan rasinblandning.
Din är förstår jättesöt som alla kattungar. Dock har den inte ärvt nått direkt från MCO utseendemässigt. Dom flesta MCO-ungar har typen redan från början, den finns inte hos din.
jaja kvittar vad han är han är fin iaf och mixad 2 raskatter.
alla huskatter/bondkatter är ju raskatter från början men som blivit mixat med olika raser = blandras.
men han är ju destå mer "renras" när han är en blandning mellan 2 raskatter än om han varit blandning mellan 2 bondkatter
skit samma...
hans mamma är silver(kan inte detta så säger säkert inte korrekt) men hon är ljus intill huden och det yttersta på håren är mörkt(tror hon syns på en av bilderna med).
så hon har anlagen antar jag.
pappan är cremefärgad så jag antar att det betyder att båda har anlagen ganska synligt eller?
dottern till min kisses mamma alltså min kisses halvsyster är sköldpaddsfärgad med vitt men nedärever troligen samma sak eftersom hennes kattunger nu blivit 2 creme, och 1 blå med creme tecken.stämmer det?
(hon fick fler kattungar vet dock inte färgen men det e hennes första kull)
kattmamman till min tror jag inte fick någon creme är inte helt säker men hon fick mest mörka silver/blå och samma färg som henne själv.
Vad har du (och alla andra som säger så) det ifrån? Det är tvärtom, raskatterna kommer från huskatter i början, man tar till vara på nått utmärkande hos en huskatt och fortsätter avla på just det för att sen få fram en raskatt med just det unika som standard. Majoriteten av Sveriges huskatter är helt utan rasinblandning.
Din är förstår jättesöt som alla kattungar. Dock har den inte ärvt nått direkt från MCO utseendemässigt. Dom flesta MCO-ungar har typen redan från början, den finns inte hos din.