Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För snart två veckor sedan fick vi ta bort vår högt älskade gordonsetter Gordon. Han var född -96 och hade länge kämpat mot klolossning...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt happ, då var det time för avmsakning.. men, min katt vägrar äta maten som jag har smulat ner avmasknings tabletten i.. finns det nått...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: MinIan
·
A
Övr. Katt Min katt är nu fem år, när hon var yngre var hon inte alls särskilt gosig eller kelig. Men nu framåt åren har hon blivit gosig och för...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Mammas coon kille har bott hos oss över helgen nu eftersom att dom är bortresta. Han är van vid ett hus med 7 stora rum för sig...
Svar
6
· Visningar
1 773
Senast: Elan01
·
K
Övr. Katt Våran älskade Tristan gick bort natten till i söndags. Detta är en hemsk historia och jag förstår inte hur vårt liv ska kunna bli helt...
Svar
6
· Visningar
1 273
·
Övr. Katt Hur många här har ett katteri eller föder upp raskatter? Jag har ju sedan länge blivit över huvudet förälskad i Maine Coon katten och...
2
Svar
37
· Visningar
2 745
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Katt :confused:Jag har två bengalhonor. den ena har en kull som nu är 3 veckor gamal. Den andra honan är dräktig men ska inte ha sina förrän...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Minamigo
·
M
Övr. Katt hej alla!! har ett problem, det finns en hel mängd av kattleksaker, har provat mig fram och min katt är verkligen otroligt kräsen...
Svar
9
· Visningar
4 446
Senast: Cita
·
Övr. Katt Någon som VET om det är okej för en katt att äta avokado (typ en liiiten bit som godis) han är helt galen i det!!
Svar
2
· Visningar
1 406
Senast: hanoirocks
·
Övr. Katt Mina katter har fantastiskt fin päls, tjock, silkeslen och glansig. Nu märkte jag, när jag borstade ena katten idag (de fäller, något...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: Sastra
·
G
Övr. Katt Hur aktiverar ni Era små bebisar? Har precis börjat på ett nytt jobb, vilket gör att jag försvinner 8h om natten..när jag sedan kommer...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: scotty
·
Övr. Katt Skummaste katten ever? :p Filmbevis: min katt älskar oliver! :crazy: Upptäckte det av ren slump när jag hade ätit oliver och tog upp...
Svar
16
· Visningar
4 996
Senast: Illiana
·
R
Övr. Katt Jo... för 7 veckor sedan lämnade vi bort våra katter till en ny ägare då vi fått en bäbis och det börjat kissas runt om i hela huset...
2
Svar
24
· Visningar
2 660
Senast: Gold
·
S
Övr. Katt Är det någon som har katt i lägenhet här? Hur stor är lägenheten? Luktar det? Hur fungerar det? Jag ska flytta till lägenhet och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 807
Senast: Roofy
·
Övr. Katt Idag så gjorde jag min katt sällskap utomhus, vilket var väldigt uppskattat. Medan jag hjälpte mamma att rensa, klippa rosor och så...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Bellini
·
S
Övr. Katt de är så att en katt jag ska ta hand om har öronskabb. det smittar ju inte till människor läste jag men till hundar gör de ju det...
2
Svar
33
· Visningar
22 465
·
Övr. Katt Ja, i dagarna är det ett år sedan min älskade katt försvann. Många minns nog mina desperata trådar med bilder från olika ställen om...
Svar
10
· Visningar
1 785
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Jag tycker det skulle vara kul med lite roliga, söta, busiga eller mysiga kattbilder så jag börjar: Busig: Söt/mysig: Busig:
2
Svar
35
· Visningar
3 589
Senast: Feua
·
T
Övr. Katt Jag märkte i början av året att min gamla katt hade en knöl i magen, just under revbenen finns en oliv-vindruvsstor knöl. Det känns som...
Svar
1
· Visningar
5 293
Senast: Haukur
·
E
Övr. Katt Alltså, min skepsis mot polisen blir inte mindre efter detta...:mad: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2147757.ab Hur tusan...
Svar
19
· Visningar
1 298
Senast: Eccentric
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama