Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min ena honkatt löper just nu, även om det är jobbit för mig och min sambo( hon skricker hela tiden) så tycker jag synd om henne. Min...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt Jag anser att ha halsband på sin katt med en bjällra i är likamed djurplågeri! Katter är rovdjur och det är deras natur att jaga...
Svar
4
· Visningar
5 740
Senast: Wiirran
·
M
Övr. Katt Hej, har ett par färgfrågor angående tre av mina katter. Vet att de två översta katterna är paddor, men vad heter den speciella typen...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Mannan
·
Övr. Katt Finns det nån som vet om det är ok att sätta Tea tree oil på katter i fästingförebyggande syfte?
Svar
11
· Visningar
2 023
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Mina två underbara barn! Smilla och Tiger! Smilla är blind därför ser hon lite mysko ut..
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: Kia1
·
M
Övr. Katt Jag har en fråga. Om en blåmaskad colorpoint brima hane parar sig med en blåmaskad colorpoint peres hona, hur stor är sannorligheten...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Någon som har gjort det? Jag har beställt en allergiutredning efter tips av min hästveterinär, har tid på måndag, och förhoppningsvis...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hennes högra kind är jättesvullen, hon är faktiskt jättesöt Ska ringa Agria-veterinären imorgon, men hon dricker som hon ska och har...
Svar
15
· Visningar
5 842
Senast: Gold
·
Övr. Katt hur lång tid tar det för dem att växa ut? min inneboende har släpat hem en ny katt och trots att jag bad henne vänta med att släppa ihop...
Svar
5
· Visningar
2 313
Senast: movi
·
A
Övr. Katt Vi har just flyttat till landet (3v) och våra tre hankatter har fått gå ute fritt, men Smulan som är så liten och ser dåligt har jag...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vår katt vägrar att gå på lådan om vi använder annan sand (är mer som grus iofs) än Catmans. Men det stinker trots ordentlig rengöring 2...
Svar
17
· Visningar
4 481
L
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av struma på gammal katt? Min kisse som är 16 år hade lite högt på strumaprovet så han har fått medecin...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: pimy
·
P
Övr. Katt Min katt har bandmask, kan inte köpa maskmedel föräns om 2 vekor:(:( Klarar an sig?? Vad ska jag köpa för sort?? Är det recept på katt...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: pimy
·
F
Övr. Katt Jag kan inte se om det är pojkar eller flickor? först trodde jag pojkar, sedan var jag nästan helt säker på att det var flickor, nu...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag har ett problem med en honkatt som pissar inne.. först trodde jag att hon pissade för att hon löpte, men hon löper inte just nu...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Fem små kattungar, en dödfödd, kom på lördag förmiddag. :) Självklart hade katten tajmat in nedkomsten till den enda dagen på hela...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Milene
·
X
Övr. Katt Jag känner bara för att skriva av mig lite, men för någon timma sedan märkte vi att den ena kissen var "borta", han kom inte när vi...
Svar
18
· Visningar
2 861
Senast: alfur
·
F
Övr. Katt Min katt håller på att föda, det har kommit ut någon gul slem blåsa som nu har spruckit, men ingen unge, är det något fel?!!! Snälla...
Svar
19
· Visningar
1 396
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Vi har en kattunge som är 7 månder nu, och hon är svart och vit med lite bruna inslag i det svarta. Vi tog för givet att det var en...
Svar
11
· Visningar
3 786
Senast: PiipeN
·
L
Övr. Katt Som några kanske vet så tog jag hand om en hemlös katt för ca 1 månad sedan. Det visade sig att hon skulle ha kattungar. Så jag har...
Svar
5
· Visningar
15 053
Senast: lie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31