Min katts första mus...(bilder)Känsliga varnas!

Sv: Min katts första mus...(bilder)Känsliga varnas!

ja bara det att syrran har dem bilderna på sin dator. Men jag ska be henne skicka dem till mig.
Hoppas jag få dem till eftermiddagen:)

Vorre kanon roligt. är verkligen läskigt lika..hur gammal var hon?

15206394.jpg

Så såg mitt monster ut som barn... :p

hur gammal e han på det övre kortet?

här e min skit 10veckor och på de andra korten jag lagt ut e han 9veckor.

19693651.jpg

19693650.jpg

19693652.jpg

sen e ju dina bilder tagna med blixt och dessa sista i soljus:)

minns inte hur stora kattungar brukar vara men vår känns himla stor för att vara bara 10veckor.

hon är så fin, köpte ni henne från någon uppfödare eller hur vet ni att hon är 50% norsk skogskatt?

Eftersom hans föräldrar var "vildkatter" vet vi inte den exakta åldern..Men jag gissar runt 8/9 veckor iaf...
(vi fick ju hem honom när han var jätte liten/undernärd och sådär)

Vorre kanon roligt. är verkligen läskigt lika..hur gammal var hon?

Ja, har fortfarande inte fått dem:(
Hon var mellan 8-9 veckor gammal, vi fick henne när hon redan var 8 veckor, alldeles för tidigt. Men dem som hade fött upp henne skulle typ avliva henne har jag för mig. Och vad liten hon var när hon kom, kunde sitta i båda handflatorna:love:
Men så fort jag få korten så sätter jag in dem med en gång:)

Det var ngn som syrran kände som hade fått en kull kattungar(ingen uppfödare) och kattmamman var väl norsk skogkatt tror jag..
Gud så söt din lilla kisse är:love:

jaha det verkar som jag inte få bilderna:(
Min syrra är som hon är tuvärr....
Hoppas ni inte bli allt för ledsna:(

Katter äter väl inte näbbmöss?
Fick lära mej det när jag var liten. Dom bara leker med dom, men dom äter inte dom för att dom gillar inte lukten..

Jag vet inte hur många jag tog hand om som liten som katterna lämnade åt sina öden.. Hade ett litet näbbdjurssjukhus på utedasset! :) En del öerlevde faktiskt och fick släppas ut i naturen igen.

Vilka roliga och söta bilder!

Många katter brukar komma hem med sina byten för att visa hur duktiga de har varit och få beröm, så även våra. Höjden var ändå när en av våra kom hem med en stor sork precis när vi hade tänt grillen ....:eek: Jag undrar vad hon ville ha sagt med det ....

Naturens gång. Men mitt hjärta blöder när mina bebisar leker med levande smådjur så jag räddar dem om de inte är skadade. :o De fångar lätt en ny sen när jag inte ser så de tar nog inte illa upp. Mamma bestämmer faktiskt! :D

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 917
Övr. Katt Vi tog hem en katt i våras som då va 9 månader, kastrerad hankatt. Hade bott i en lägenhet hela sitt liv på 3: dje våningen. Ägaren...
Svar
17
· Visningar
1 762
Senast: Roxer
·
Övr. Katt Vi har tre! Första katten övertalades vi till att ta emot. Vi bodde i lägenhet och en kollega hade blivit allergisk mot sin hårboll till...
Svar
11
· Visningar
1 440
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama