Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har haft katt hela livet men just detta har jag aldrig funderat på förr; hur ska en kattmage kännas? Isolas mage är mjuk och går...
2
Svar
36
· Visningar
7 475
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Har utökat mitt zoo med en stallkatt (har sedan tidigare fyra feta, lata kissar som mest är inne). Kissen är ungefär 7 år, kastrerad...
Svar
5
· Visningar
1 540
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Eftersom min häst står på djursjukhuset med förstoppning (verkar lösa sig nu) så hade jag ingen brådska upp i morse. En av mina katter...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: Galore
·
T
Övr. Katt Hej Alla, Jag har en liten kattkille på 9 mån som heter Evlis, och snart är det dags att kastrera honom. Jag har en liten fråga...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: Trixa
·
Övr. Katt Nu får alla bukes kattexperter ta fram tänkarmössan och gissa rasen här :D Extra spännande blir det eftersom jag inte vet själv, det är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 638
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Jag har blivit dumpad nu som några kanske sett i min tråd. Känner mig så otroligt ensam här hemma på kvällarna. :crazy: Har länge...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Jag lär inte vara den första- och inte den sista- som frågar: kan någon rekommendera en bra kattsand? Jag har "Kattsan" nu och den...
2
Svar
21
· Visningar
4 386
Senast: boccia
·
B
Övr. Katt Jag skulle behöva lite tips o råd på hur jag ska få min ena katt att börja gå på lådan igen när han ska bajsa. Vi har 2 st hankatter på...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Har misstankar om att vår ena katt ev. brutit sin klo. Igår kom han in, blodig på ena tassen (inte mkt) och en klo stod snett ut åt...
Svar
3
· Visningar
9 932
Senast: boccia
·
Övr. Katt bloggar ni om era kissar ? :D
Svar
1
· Visningar
672
Senast: veronican
·
Z
Övr. Katt Hade en mycket verklig dröm, jag var ute och gick när jag mötte en katt och kände på direkten att vi hörde i hop. Den hoppade rakt upp...
Svar
10
· Visningar
1 648
Senast: Yoggi
·
G
Övr. Katt Igår tillbringade jag och min väninna att par timmar i skog och på gator ropande på hennes katt. han hade varit borta ett par dagar, de...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: JustME83
·
T
Övr. Katt Hörde idag att det var en tjej i USA som hade en katt. EN dag kom katten in blöt, det regnade ute. Så tjejen kom på dne briljanta iden...
Svar
16
· Visningar
4 944
Senast: miss_strandberg
·
Övr. Katt problem med min hankatt. :mad: Jag flyttade första helgen i september och sedan dess vill hankatten inte gå ut annat en liten...
Svar
13
· Visningar
1 025
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Ja, när jag var med min uppfödare på utställning så sa han att dom använder kristaller i lådan när dom är på utställning iom att katten...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Hej! Har 2 okastrerade hankatter, de är ca 5 mån och jag känner att jag inte vill låta dom kastrera dom riktigt ännu då jag inte...
Svar
11
· Visningar
2 662
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Hej! I går fick jag plötsligt och oväntat en katt! Han var hemlös så jag "offrade" mig. Han kom hem till mig i går kväll och i...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: plymen
·
R
Övr. Katt Jag måste bara berätta om min lilla fröken för hon är bara så underbar. Det började i morse då jag upptäckte att hon såg ofantligt...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt eller hon har ju blivit rätt stor nu men för mig är hon fortfarande en bebis x) Älskar denna: Och våren är på väg...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: TaylorSwift
·
R
Övr. Katt Har en kompis som hade lite funderingar på öronskabb hos katter... * Hur/varför får en katt öronskabb? * Det är innekatter hon har...
Svar
5
· Visningar
1 949
Senast: dee79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama